Vrouwen hebben snel last van een wat lager ijzergehalte, dus het zou niet vreemd zijn
Maar goed, eerst maar afwachten! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, eerst maar afwachten!
Hopelijk helpen de truukjes van de dokter een beetje.
Er lagen champignons op, artisjok, paprika, olijf en kappertjes. En mozarella.
Cottage cheese heb ik nog nooit geproefd.

! 

Maar afentoe is het erg lekker (moet binnenkort ook weer eens pizza eten
)!
) 
)
Dus aan de ene kant snap ik je ouders wel hoor. Ik kijk ook een beetje wantrouwend naar je vakantielijstjes. Je eet erg weinig en ik heb nog niets vakantie-achtigs gezien. Vakantie is ook de tijd om dat soort dingen een beetje te laten gaan, he

Het is echt heel lastig... Je doet het natuurlijk voor jezelf, maar het is niet leuk als je je onder 'druk' voelt staan. Maar je moet natuurlijk wel een beetje genieten! Je lijstjes zijn nogal karig, en iets lekkers kan af en toe echt geen kwaad! Ik vind veel gezonde dingen nu ook echt lekkerder dan ongezond, dus je kan dat duidelijk uitleggen. Maar een ijsje of een toetje, of wat frietjes moet gewoon kunnen.
Je hoeft natuurlijk geen vette hamburgers en allerlei gefrituurde oliebol weg te werken.
Dat zullen je ouders vast begrijpen toch?

)phormicola schreef:Mandy: gezond eten en gezond over eten nadenken, daar hoort ook afentoe iets slechts bijDus aan de ene kant snap ik je ouders wel hoor. Ik kijk ook een beetje wantrouwend naar je vakantielijstjes. Je eet erg weinig en ik heb nog niets vakantie-achtigs gezien. Vakantie is ook de tijd om dat soort dingen een beetje te laten gaan, he
het potje is ong. 300 kcal maar ik ben echt iemand die heel dat potje in 1 keer weg kan werken als tussendoortje dus ga het maar vast plannen voor mijn avond eten
. Iemand nog een lekker idee om het ergens in te verwerken? Anders van de week maar salade eten met geroosterd brood en tapenade
?
Sterkte hoor meid!ChantalSmook schreef:Dank je Cheetahfan. Overnight oats is dat gewoon havermout toch?