Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:Nou ja, ze was duur maar ze was iedere cent waard![]()
Haha tja, had er nog wel aan gedacht om je te pb'en inderdaad maar dr was al zo lang radiostilte om je heen
Als ik er nog een keer ben laat ik eht weten, wil toch nog keertje ook met Niels terug een keer!
Maar als je nog eens op Texel vind en je vind het gezellig om eens wat af te spreken dan wel ff een berichie doen he!
Wendy15 schreef:xingridx schreef:Nou ja, ze was duur maar ze was iedere cent waard![]()
Haha tja, had er nog wel aan gedacht om je te pb'en inderdaad maar dr was al zo lang radiostilte om je heen
Als ik er nog een keer ben laat ik eht weten, wil toch nog keertje ook met Niels terug een keer!
Geeft niet joh!Maar als je nog eens op Texel vind en je vind het gezellig om eens wat af te spreken dan wel ff een berichie doen he!

soms 3 uur... 
) en meestal 2 keer per week
Had examen volgens het 'nieuwe rijden' moest je naar zo'n oriëntatiepunt rijden, was totaaaalll niet bekend in harderwijk, maar had vanaf het cbr naar die punten en terug de weg uit m'n hoofd geleerd.. Nou prima, was ik aan het rijden en op een gegeven moment was het "Rij nu maar naar het station" (wist op dat moment dus al niet waar ik zat en al helemaal niet hoe ik bij het station moest komen
) ooooh ik ben zoooo verdwaald
Op een gegeven moment die examinator "Weet je de weg??" wen (dikke bluf!) "Ja hoor
" en stug doorrijden
die examinator: "Zal ik maar weer vertellen waar we heengaan? Want ik weet niet waar we nu uitkomen.."
Dus vind 2x2 uur wel t minimum eigenlijk... liefst 3x2u Vind 2 uur ook wel fijn achter elkaar... 1 uur is zo snel om, ben je net lekker bezig... moet je alweer stoppen...
en met jou?Wendy15 schreef:Mijn portomonnee is niet zo blij met mij
Maar wen wel blij![]()
Heb de zwarte voor gewoon te dragen (lekker warrum!! Zit schaap in) en de bruine voor bij de paarden
(zijn waterdicht)
Lees straks even bij

Wil beetje een elegante laars die mooi aansluit bij m'n enke. 

Met Tom gaat ook alles goed! Hij gaat hard vooruit. 17 jan. maken we ons debuut!

haha, ja nu wil ik dat ze ook perfect zijn haha