politie heeft bevel tot huiszoeking. gaan ze vanmiddag doen. ik hou jullie op de hoogte.
mijn dag was mager, met 1 van mijn leerlingen heeft mijn brood opgegeten dus heb ik net een half stokbrood op met eiersalade (wel dun)... vanavond ook nog dat etentje, dus schiet lekker op, NOT.
elan, die schema's komen bij mij uit de sportschool. daar staat een speciaal apparaat daarvoor.
zoo, nieuwe pc..vlot geregeld hopen dat dit beter gaat!
Ga over halfuurtje lekker naar huis! wel goed geweest voor deze week zou vanavond eigenlijk nog naar vriendinnetje die voglende week naar Maleisie gaat, maar zie dr zondag ook nog, dus vind het wel gezegend
Zo zeg, drukke dag gehad, maar wel een leuke! Vanmorgen om half 11 had ik een afspraak, daarna naar stal om Jónas te rijden, om 2 uur zou ik iemand lesgeven, daarna met twee stalgenootjes buitengereden met Kveld en nog een ander stalgenootje lesgegeven. Ik merk dat ik echt vooruit ga in het lesgeven, ik zie meer, ik kan beter uitleggen en de paarden gaan ook zichtbaar vooruit als ik ermee bezig ga.
Gegeten: O: 2 wasa met pindakaas, kiwi T: Snack a Jack groot L: bb met salami, wasa met kaas, cup a soup T: 2 mueslirepen D: spinazie, aardappels, karbonade, appelmoes T: pinda's
O: yoghurt met muesli T: - L: 3 vb (pindakaas, salami) T: halve appel D: zilvervlies rijst met roerbakgroenten T: baked 70% minder vet chips
Beweging: uur buitenritje, beetje spelen/ voetballen met de kids
Vanmorgen buitenrit gemaakt met een stalgenoot. Nou allemaal obstakels vandaag... Heen weg bij het spoor, waren ze takken aan t zagen oid. Zijn al twee spannende dingen voor hem en toen kwam ook nog eens de trein langs, toen wij net over t spoor waren... werd hem beetje too much dus dansend paard en steigeren maar dat allemaal overleeft. In het bos had hij ook de kop erop met draven al, maar goed. Terug over het spoor. Ik maar afgestapt. Want ze waren net na het spoort, de weg waar wij in moeten naar stal bezig met een vrachtwagen en kraan. hij vloog al alle kanten op, op het spoor. Toen zagen we ook nog eens dat we er bijna niet langs konden. We moesten tussen de vrachtwagen en die kraan door, dat was heel smal, kon je net tussendoor anders moesten we omlopen. Dus gevraagd of ze de kraan even uit wilde zetten. vrachtwagen stond nog wel aan. Nou die stalgenoot er tussen door, die knol durft dat wel. Toen kwam de trein langs Knol weer dansen... En toen ik een poging gedaan om er tussendoor te gaan. En hij deed het nog ook, wel beetje dansend, maar hij deed het wel! Dus ben heeeel trots op hem! we hebben weer veel obstakels overwonnen vandaag
Toen naar oppassen Maar die ma was ziek en was eerst nog wel van plan te gaan werken maar uiteindelijk ging ze toch niet en dus kon ik half 6 al weg ipv 24u.
Als alle eerst: Noor, ik hoop dat je operatie goed is gegaan! Sterkte met herstellen
@Sizzy, fijn dat lessen goed ging ben benieuwd naar de foto's! @Katia, ik hou niet van vis maar verder klinkt het wel lekker. @Angelique, wat lief dat jij je brood gaf!
Madeira heeft vandaag 2x linksom en 2x rechtsom op de EBE en BEB grote volte gegalopeerd!! Geen gebok, niets! Zo trots