Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...
!
Het is wel meer als wat het lijkt.

Maar ik heb ook nog altijd die draai niet onder de knie

Maar wel even doorgezet en aan het eind ging het weer wat beter. Maar wel weer lekker actief geweest dus.

!
...
....
!
!
Naja niet in 1 dag.. maja. 
) daarna engels (kan ik ook niets van) en daarna sportdag. Een paar uur lang badmintonnen.
Hoewel ik morgen ook nog 2 proefwerken heb.
Gisterenavond een schandalig avondje gehad. Kwam thuis en de rose ging open samen met huisgenootjes, toastjes kwamen op tafel, daarna lekker kaas/uienstokbrood en daarna gegeten: salade nicoise met ciabatta
) En dan om half 7 paardrijden. het enige nadeel vandaag is een proefwerk duits dat meeteld voor mijn examen volgend jaar.
Bij mij zal het helaas ook vocht zijn. Maar ( wat toch niet zo zal zijn) als het zo door gaat
Maar het gaat er uiteindelijk om dat ik af val. Natuurlijk blijf ik mijn best doen om gewoon te eten.
Wel zou ik dan iets koolhydraatarms eten, zoals de yoghurt die nu op je planning staat.
En 2 weken terug was het nog 58,3. En dat terwijl ik helemaal niets verkeerd heb gegeten ofzo. Weet wel waardoor het komt, ben aangekomen sinds ik weer aan de pil ben. Dus maar even langs de dokter voor iets anders, want hier word ik nou niet echt blij van. Was de vorige keer ook al zo toen ik met de pil begon, en toen ik stopte was het ook zo weg.