poes schreef:Maar goed, na dit paard begin ik er niet meer aan denk ik. Ik heb nu een half jaar amper gereden, wat voor mijn doen heel raar is. Weet ook echt geen weg met de extra tijd. Vind het ook niets om gewoon heen te gaan om te poetsen of zo.
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat de fijne mensen die ene paard gelukkig willen maken gaan stoppen met de paardensport vanwege allerlei redenen c.q ideologie, en de rotzakken gewoon doorgaan.
Ik denk dat als wij hier ooit stoppen (paarden zijn dood en dan besluit wellicht dat we geen nieuwe kopen) is dat ook zonde voor de paarden. Want waar vind je nu zo'n fijne plek waar je op grote weilanden altijd buiten mag staan? Waar vind je zo'n fijne baasjes die alles voor paardlief willen doen en alles er aan doen om er een win - win situatie van te maken? Waarmee bedoelt wordt dat er alles aan gedaan wordt om er een happy paard van te maken. Waar kunnen de paardjes zo'n leuke rondjes maken paar keer per week als hier?
Ik denk dat dit soort baasjes echt niet overal zitten. Ik denk Poes dat jij ook zo'n baasje bent en er hier meer van die baasjes zijn in het topic. Dus pas op dat je jezelf niet "in de voet schiet" met iets dat helemaal niet nodig is. Want met jezelf dit te onthouden maak je in mijn ogen de wereld echt niet beter.