Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Wat zonde zeg, van je appels! Hier hangt de boom golden delicious nog bomvol! En mijn perziken heb ik afgelopen week allemaal geplukt. Beetje zuur, maar wel lekker fris en sappigen de druiven zijn idd ook bijna blauw!
Verder staat er in de tuin nog wat maïs, bietjes, worteltjes en ik ben benieuwd wat de aardperen, zonnewortels en zoete aardappels hebben gedaan!
En in de kas heb ik nog een hoop tomaten en wat komkommers (die trouwens heel vreemd groeienin het midden blijven ze heel smal!) en de paprika en pepers beginnen ook goed te groeien. Incl de peter peper
al zijn ze nog niet zo herkenbaar als op de verpakking haha
O ja, en nog een paar watermeloenen. Weet iemand hoe je kan zien of ze goed zijn?
8nnemiek schreef:Hebben jullie allemaal al genoeg tomaten voor purree dan?
Ik dacht laatst ook genoeg te hebben.. Een volle pan.. Uiteindelijk heb ik er net twee potten tomatensoep mee kunnen vullenof doen jullie hem dikker maken met zetmeel ofzo ipv het water eruit filteren?
8nnemiek schreef:Hebben jullie allemaal al genoeg tomaten voor purree dan?
Ik dacht laatst ook genoeg te hebben.. Een volle pan.. Uiteindelijk heb ik er net twee potten tomatensoep mee kunnen vullenof doen jullie hem dikker maken met zetmeel ofzo ipv het water eruit filteren?
Quellian schreef:Wow NenaC, hoeveel planten heb je staan? En wat is een flotte lotte?
Edit, heb ik gegoogled, handy!
Dat wat je overhoudt aan 'prut' is de saus?