Ik hoorde net hier ook al dat ik eind van de dag bij de receptie een boterletter kan ophalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

heb echt zo'n after-lunchdip
was hier al om half 8 maar mag gewoon tot 5 uur blijven omdat alle anderen vroeg weg willen
*
beide kleuren zelfs? Doe maar gek
wil ze helemaal op maat laten maken. Want deze zitten eigenlijk bij m'n voet iets te ruim, bij m'n enkel iets te ruim en door de rits nu ook bij m'n kuit iets te ruim
Doe ze vanavond ook lekker meteen aan naar menles
Sta dan toch 2 uur in die kouwe bak (wel binnenbak, maar is evengoed niet warm
) en op de kar, dus zal een stukkk warmer zijn dan m'n jophurs of sneakers
En had geen platte laarzen (alleen met hak, of sneakers) dus is wel lekker voor de winter
Imre schreef:Ik ga vanavond even op jacht naar thermoschoenen. Doel: warm en niet zo duur. Heb liever lelijke warme schoenen dan mooie waar ik toch kouwe voeten in krijg.

Mocht daarom van mezelf ook 2 paar van deze nu
Zit een schaapje in
Sizzy schreef:Leuk Wendybeide kleuren zelfs? Doe maar gek
![]()
Ik heb besloten dat ik van m'n eerste salaris mooi nieuwe leren rijlaarzen magwil ze helemaal op maat laten maken. Want deze zitten eigenlijk bij m'n voet iets te ruim, bij m'n enkel iets te ruim en door de rits nu ook bij m'n kuit iets te ruim
Zou eerst alleen de zwarte doen, omdat ik die ook goed kan combineren met m'n gewone kleren.. Maar had zoiets van tja dan doe ik ze aan naar menles of naar Tryggur en dan komt er modder aan en vind ik het weer niks om ze naar school aan te doen ofzo... Dus toen ook maar de bruine gedaan
(zelf geen ervaring, heb chaps) Ach, af en toe wat leuks voor jezelf kopen moet kunnen 
) 

Het is ten slotte m'n eerste salaris

Ik had eerst die Ibiza (1.6 en 910 kilo) en heb nou dan een Swiffie (1.3 en 750 kilo) , is toch een stukkie goedkoper in de maandelijkse kosten, maar mis m'n Ibizaatje wel hoor
Tijd gaat snel