Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
45 min

toch te moe. Dus om 12 uur eruit, drie kwartier ofzo buiten in het bos gelopen, en 1 appel gegeten. Half 2, half bakje chillicorncarne. Later op de middag 1 pakje evergreen + light chocomelk. Avond aten we stampot rodekool, met visfilet. Ik heb die avond nog een appel en een mandarijn op. Als toetje klein beetje stoofpeertjes ijs, want er was geen vifit ofzo meer. 
Ben het zat om elke avond met een rotgevoel naar bed te gaan (wéér niet aan mijn planning gehouden, weer gesnoept, etc.). En in de vakantie is het altijd een uitdaging, dat vond ik de vorige keer zelfs leuk.
Wij eten met de wintersport bijvoorbeeld meestal tussen de middag warm, op de piste, en dan is het heerlijk om een lekkere magere salade uit te zoeken, lekker bruin broodje erbij, veel fijner dan een vet bord patat (zoals ik altijd deed
).
Hij had stokbrood gehaald en ik M&M's maar alles ligt nog in de kast.. Goed he!

dacht dat er stond morgen en hij stond nog op 10 dec dus dacht vandaag
Annetje schreef:Hallo, paar daagjes hier niet geweest. Zaterdag feest gehad van mijn tante, dus heel veel gesnaaid. Zondag uit eten geweest dus ook veel te veel gegeten.
Vandaag érg mager dagje:
o: 2x boterham met jam
t: 1x cracker met d'light jam
l: 2x boterham met jam, 1x cracker met jam
t: /
d: ?
beweging: /
Maar ik had honger. Ik heb gelukkig nog een appeltje bij me, dus straks kan ik mooi een appeltje eten. Verder is mijn lunchpakket voor vandaag al helemaal opgeten. Misschien koop ik een lekker broodje bij de AH of de bakker in het dorp ofzoiets. Maar dat is dan wel pas om 4/5 uur.
Achja, gelukkig zit ik nu wel vol, sta ik in elk geval over een kwartiertje niet met een knorrende maag voor de klas. 
Annetje schreef:Eten jullie btw altijd toetjes? En dan bedoel ik ijs/yoghurt/vla enzo?
Gewoon iets simpels, yoghurt of vla of zo