ik wist nooit dat ik slecht reageerde op die producten. Maar heb huidtherapie gezocht (vital in Veldhoven) voor mijn puistjes die vorig jaar op zijn komen zetten uit het niets. Dokter, dermatoloog en alles hielp niks. Dus toen naar Vital, hier op alternatieve wijze getest op welke voedingsmiddelen mijn darmen negatief reageerde. Dit slaat door naar je huid/talg. Na 7 weken nu zie ik duidelijk resultaat van het vermijden van bepaalde voedingsmiddelen in combi met schoonmaaksessies en goede reiniging thuis. Omdat mijn huid nu weer rustig is op 1/2 pukkeltjes na mag ik nu weer dingen gaan uitproberen zodat ik goed kan zien of een van de voedingsmiddelen misschien toch geen/weinig negatief effect heeft en ik dus gewoon weer mag eten. Uiteraard is dit niet verplicht en is het mijn eigen keus
. Heel verhaal, oepsie. Goede tip! Ik ga inderdaad eens vragen wat ik het beste als eerste kan proberen. Ik vrees alleen dat ze dit niet weten; want ze hebben bij de test niet gekeken waar ik het meeste/minste negatief op reageerde
Melk mag ik, daar zit geen room in.
niet zo'n fraai lijstje dus, maar ik post 'm toch.
Ik vind ook niet veel mis met je lijstje, maar dat is ook slechts een schatting omdat ik je doel/hoeveelheden ook niet weet.

Verder kun je van internet inderdaad heel veel informatie afhalen, lees een beetje om de bro science heen, zoek eens wat onderzoekjes op én bedenk je dat mannen niet hetzelfde zijn als vrouwen
Dat bedoelde het artikel namelijk niet. Maar zal er verder niemand mee vermoeien
Hij bedoelt met low carb geen Atkins achtige diëten en met high reps geen 30 reps per oefening. Schema's zijn op zijn best als ze op jouw lichaam zijn afgestemd. Het is wel een goede site voor wetenschappelijk onderbouwde en non bullshit information.