Jespri, gewoon lekker posten wanneer je tijd en motivatie hebt. Ik post de laatste tijd ook steeds minder, maar vind het ook fijn om gewoon lekker mee te lezen

Iedereen is hier altijd behulpzaam en genoeg inspiratie uit dit topic te halen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oliver schreef:LisErm94 schreef:Oliver, lief dat je het vraagt. De 10km in 46.44, 3e plaats
Wauw, dat is echt megasnel! Echt heel knap, gefeliciteerd! Heb laatst mn eerste 10km gedaan bij de City Pier City in Den Haag en was heel blij met mn 1uur en 5 minuten haha.
LisErm94 schreef:Vandaag tot nu toe:
O: bakje mix magere yoghurt en kwark met 15 gram notenmix, handje gojibessen, glas smoothie (1 sinaasappel, 2 handen blauwe druiven, 5 blokjes spinazie, water, ongezoete amandelmelk, 3 eetl kwark)
L: 80 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 5 gram zemelen, 1 appel met kaneel
T: rest van de smoothie, Snee roggebrood met plakje kipfilet
T: 2xdesemcracker met 1x filet american, 1x sandwich spread, 5 druiven (voelde me ineens erg slapjes..)
A: Ik ga zo spullen halen om paella te maken, nog nooit op dus ben benieuwdWas heel erg lekker geworden, dus flink bord vol
en bakje sla met wortel, komkommer en radijs
T: - Niks
D: 2xkoffie, water en thee
B: 20 min fietsen, stal, krachttraining (lage intensiviteit want ik heb momenteel veel last van gister)
Hannibal, echt een superserie
Jespri schreef:O: Appel
T: 2 Kaas croissants
L: 2 sneetjes speltbrood.1 met Jam lighten 2met gekookte gelderse en klein beetje boter.
T: Druiven
A:MacaroniStukje lasagne, patatjes en kroketje
T:Aardbeien of Kwark/vlaViennetta ijs
D: 650ml water, 150ml Warme chocolademelk (automaat), 150ml Cassis light, 250ml Cranberriesap, 500ml Ice tea.
B: Huishouden,20 min. Zwangerschaps workout.
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, honing, lijnzaad, hennepzaad; appel
T: paleo appelscone
L: ga uit lunchen, dus waarschijnlijk een broodje met kaas en rauwkost etc 2 zuurdesembth met roomkaas, noten, veel sla, tomaat en komkommer
T: 3 wortels,banaan
A: volkoren macaroni met roerbakgroenten en tomatenblokjes, rucolaen geraspte kaas
T: puur paaseitje, gekookt ei
B: 12 km fietsen, (waarschijnlijk) zo'n 3 kwartier paardrijden
Espoir_ schreef:Proberen vandaag mezelf aan een net lijstje te houden!
O: magere yoghurt met appel en cacao nibs
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen met oude kaas en rucola sla
T: 1 mandarijn en bakje yoghurt met muesli
A: 3 kant en klare pannenkoekjes, waarvan 2 met pure hageslag en 1 met een plak oude kaas + een klein stukje ciabatta met hageslag
D: thee, water en een bakje koffie met melk
B: paardrijden