Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyrilletje schreef:Breghje schreef:gisteren noodgedwongen kliekjesdag...
Kliekjesdag, dat is dus iets dat ik echt helemaal niet ken...
Maar ja, dat is ook niet zo gek met een bouwvakker als vriend. Er blijven gewoon nooit kliekjes over!
Gisteren is het nasi geworden en vandaag zal het wel iets van gebakken aardappeltjes, schnitzel en sla zijn.
listiglistje schreef:Yolien schreef:salade van sla, ei en komkommer, lekker simpel, lekker lekker
dat zal toch niet het enige zijn.....daar kan geen mens toch op levenlijkt mij meer een portie voor de konijnen
Cyrilletje schreef:Gisteren is het nasi geworden en vandaag zal het wel iets van gebakken aardappeltjes, schnitzel en sla zijn.
Cyrilletje schreef:Cyrilletje schreef:Gisteren is het nasi geworden en vandaag zal het wel iets van gebakken aardappeltjes, schnitzel en sla zijn.
Is dus schnitzel geworden met gebakken champignons en ui, pasta met pepersaus en een tomaat-komkommersalade.
En alweer helemaal niets over: had zelfs 4 flinke schnitzels gebakken (ze hadden geen kleinere verpakking en we hebben nog geen vriezer) dus ik dacht dat ik morgen wel schnitzel op brood kon eten, maar vriendje had honger.
Weer geen kliekjes dus en ik had nog zo m'n best gedaan... :')