zo, moet van mezelf vandaag ook maar even mijn kamer fatsoeneren..
ik weet trouwens wel waarom dit heeft doorgezet, ik ben gewoon te hard doorgelopen, was elke dag super druk, met vanalles bezig.. En dat al 2/3 maanden lang.. En dat komt er nu allemaal uit
Ja he! heb trouwens gisteren twee kookboeken gekregen van mama. Great indian cuisine 1000 recepten 530 bladzijden! (5 euro in stockverkoop) en nog een kleinere en die was 2.5 euro.
Ik heb in juni 2008 een ruiterpaspoort aangevraagd bij het FNRS, dit voor het ruiterbewijs dat ik in september ging halen.. Nou heb ik dat paspoort nooit gekregen, heb er achteraan gebeld, gemailed maar nooit wat gehoord..
Krijg ik net post van het FNRS, dus ik voor de grap; haha ow daar zal je mn ruiterpaspoort hebben.. En ja hoor, ik doe de enveloppe open en daar zit mijn paspoort in.. Sjonge jonge
7.45: beschuitje met hagelslag, kop thee 10.30: 1 bokkepootje 11.00: 2 witte boterhammen met halvarine, aardbeien en een klein schepje suiker, kop thee 14.00: tosti kaas met curry, glas verse jus d'orange 15.00: softijsje 16.30: komkommerschijfjes 18.00: roerbakgroenten met kipfilet en aardappeltjes 21.00: ?
katia, heet eten vind ik wel lekker maar het moet niet overheersen. dat je door de heet-heid niets meer proeft kan de bedoeling niet zijn tenslotte.
zo, net lekker ff een uurtje in de tuin gelegen. helaas komen er nu wolkenvelden aan en het gaat wat waaien. zou jammer zijn als dat doorzet, want we werden door vrienden uitgenodigd om te bbq-en straks! mjammie. voor het zonnen nog even naar de intratuin gefietst met hans en wat vlijtige liesjes gescoord voor de achtertuin. de nijnen zijn alleen erg futloos; even omschakelen naar het warme weer denk.