[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:14

Goed, ben niet meer ziekjes en liefdesverdriet zakt ook Lachen verhuizing is goed gegaan, ben nu bezig met dozen uitpakken. Moet alleen meer kastruimte hebben hahha ik kan niks kwijt! dit weekend maar een paar planken ophangen!

hoe is het met jou?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:18

Leuke foto´s!

Oh ja, vervelende beslissing BA Is niet leuk om weer een stelletje weg te doen, maar zo is het ook niet fijn als ze steeds knokken...

Ben nu aan het oppassen. Daarstraks ruim een half uur gefietst hierheen (10km, vooral omhoog en wind tegen bah)

Normaal pas ik op tot een uur of 24u Blijf dan altijd slapen want pas zaterdag op van 8.30 tot 18.30u Maar nu doen ze de winkel al om 20u dicht en gaan hier voetbal kijken met vrienden. Kon ik kiezen of naar huis gaan, of bij vrienden die dus ook hier voetbal willen kijken, oppassen...
Maar ja of ik moet vanav dus weer naar huis fietsen om 20.30 ofzo en morgenochtend om 8u weer hierheen fietsen (of de bus wagen, want die schijnen weer te rijden vanaf zaterdag in de spits...) of bij anderen mensen oppassen. Had me juist een relaxed avondje voorgesteld. Kids naar bed om half8 dan lekker filmpje kijken. Beetje internetten en naar bed gaan wanneer ik wil... Als ik bij anderen op ga passen kan ik niet internetten en niet naar bed als ik dat wil want ja dat voetballen duurt al tot half11 ofzo en daarna willen ze nog kletsen en doen... wordt het ook wel 24/half1

Tja wat moet ik nu kiezen... Sigaar

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:19

Hier is het knudde. Shancet wordt verkocht Verdrietig Dat is al nummer twee die vertrekt, net nu het zo lekker gaat...

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:32

Oh nee siz!!!! en jullie gingen zo goed....he meid balen zeg...is al bekend wanneer en hoe en wat?
heb trouwens je enquete ingevuld Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:24

Wanneer er iemand interesse heeft + goed tehuis, dan is hij weg gok ik... ja echt ontzettend balen, ben al paar dagen erg verdrietig Scheve mond het ging zo lekker...

Thanks voor het invullen!! Ik heb nog oudere mensen nodig (35+ en liefst 55+), dus als je mensen weet Lachen

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:33

benangelique schreef:
dan zoeken zij een ander tehuis humpf. Nu had ik al een stelletje en gaandeweg is daar door omstandigheden een mannetje bij gekomen. we hebben daar nog een vrouwtje aan gekoppeld begin mei, maar dat is dus steeds knokken.

Ow, zo gezien. Ik had je vorige bericht verkeerd begrepen. Dacht dat je ze van de opvang terug moest brengen en ik snapte al niet waar dat goed voor was. Knipoog

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:36

Sizzy schreef:
Hier is het knudde. Shancet wordt verkocht Verdrietig Dat is al nummer twee die vertrekt, net nu het zo lekker gaat...

Ow, wat erg voor je. Ach gut

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:58

siz, balen zeg had je het al zien aankomen of kwam het geheel onverwachts?

Het gaat hier redelijk heb vanmorgen een jurk gekocht voor mijn diploma uitreiking. (wel balen als ik zak) ik zou vanavond even een foto'tje plaatsen.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:23

Humphrey schreef:
Waha die foto! Haha! Wat was de gelegenheid?

BA: Hoezo terugbrengen? Wat gaan zij er dan mee doen?

Vandaag (voorlopig):
O: Allbran met sojamelk
T: Handje druiven, halve galiameloen
L: 3 bb met half bakje aardbeien

Haha, het was Tiroler avond. Apres ski dus. (dorpsfeest) Omdat wij dachten dat iedereen dus al in een jodeljurkje ging lopen hebben wij maar wat anders gedaan Vork

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:30

@Siz: jeetje wat vervelend! Verdrietig
@LA: ik heb je ook lang niet meer gezien! Leuk dat je er weer bent Haha!
@March: Leuke foto's trouwens op de vorige pagina! Haha!

Ik heb vandaag ook een jurk gekocht (zwart) en schoenen en sieraden erbij haha Haha! ook voor diploma uitreiking (is echt banketstaaf idd als je zakt...)

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:07

March schreef:
Humphrey schreef:
Waha die foto! Haha! Wat was de gelegenheid?

BA: Hoezo terugbrengen? Wat gaan zij er dan mee doen?

Vandaag (voorlopig):
O: Allbran met sojamelk
T: Handje druiven, halve galiameloen
L: 3 bb met half bakje aardbeien

Haha, het was Tiroler avond. Apres ski dus. (dorpsfeest) Omdat wij dachten dat iedereen dus al in een jodeljurkje ging lopen hebben wij maar wat anders gedaan Vork

Een Tiroler avond was wel het laatste waar ik aan dacht Haha! Clown

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:50

Wat erg voor je sizzy dat je verzorgpaard wordt verkocht.

Hier een slechte dag, na m'n kroketten ook nog chocola.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 00:25

En lekkerrr drankkkkk

Hahahaha sorry, ben een beeetje aangeschoten Haha!

HUP HUP NEDERRRRRRLAND Haha! Haha! Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 12:37

Gisteren ook slechte dag, zak M&M's Haha!

LJ: alweer beetje bijgekomen? Knipoog

ukje: ik voelde ergens wel dat er iets was, had dus wel beetje een vermoeden. Maar goed, kwam alsnog vrij opeens Scheve mond

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:27

Sizzy, wat vervelend zeg! Ach gut Heb je nu nog wel een paardje om te rijden?

Ukje, wanneer krijg je de uitslag van je examens?

Ik heb een leuke pony gezien (link heb ik al geplaats vorige week), en nu is die pony gisteren naar de fysio geweest omdat ze weleens wil bokken, dus heeft ze even haar rug laten controleren voor de zekerheid.

Nu mailde ze me dit over wat de fysio heeft gezegd:

Haar conclusie is dat er wel twee gevoelige plekken in haar rug zitten, maar dat hebben heel veel paarden. De meeste paarden
die voelen dat niet eens en lopen gewoon hun rondje.
Maar Trophie is een paardje wat van een mug een olifant maakt dus die heeft er vroeg wat heftiger op gereageerd. En nu als ze denkt dat ze nog maar pijn gaat krijgen dan springt het al gelijk naar haar hoofd.
De fysiotherapeut kon mij met zekerheid zeggen dat de problemen die ik met haar heb gehad (bokken) niet vanuit haar rug komen en ik haar dus nooit pijn heb gedaan.
Nou om een lang verhaal kort te maken,ze mankeerd dus niks aan haar rug, maar het is gewoon wel een heel gevoelig paardje wat je dan ook in je achterhoofd zou moeten houden.

Ik mag nu drie dagen niet rijden omdat ze er behoorlijk aan getrokken heeft etc. Maar dinsdag/woensdag stap ik er weer op en dan ga ik is kijken hoe het gaat. De fysiotherapeut zei ik heb het nu allemaal nog wat losser gemaakt, dus misschien gaat het nu wel beter. Maar het zit vooral tussen de oren van het beestje en daar kan zij natuurlijk niks aan veranderen

Wat vinden jullie hiervan? Zou het problemen kunnen geven?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:47

Eerlijk gezegd wel... paard heeft iets teveel mankementen, helemaal als de fysio beweerd dat het tussen de oren van het paard zit Clown Daar kun je niet echt iets aan doen, dus zal het altijd een probleem blijven.

Ik heb mijn zwemvierdaagse medaille binnen Tong uitsteken en dat heb ik gisteren gevierd met een big mac Nagelbijten / Gniffelen

planning:
o: 3 bb vruchtenhagel
t: fruit
l: 2 bb met ?
t:fruit
d: bbq Clown

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:09

Ik geloof vanuit dit verhaal eigenlijk niet zo dat dit tussen de oren van het paard zit. Ik zou die rug nog niet vertrouwen zit er geen wervel scheef of is er misschien sprake van (lichte) kissing spines? Al zou het tussen de oren van het paard zitten, dan blijft het een probleem.

Gefeliciteerd WCF Tong uitsteken ik vind je een bikkel Haha! en die big mac heb je meer dan verdiend haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:12

Maw: dat paard gaat een hoop ellende en geld nog kosten Tong uitsteken

hahaha dank je sizzy Haha!
Het was gister alleen echt zo koud Nagelbijten / Gniffelen heb enorm last van schouder en nekpijn door de kou helaas. maar het was het waard! Volgend jaar zeker weer!! Haha!
(die big mac smaakte dan ook extra goed Knipoog )

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:20

Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daardoor last van je schouders & nek krijgt. Heel vervelend is dat, dat voel je de hele dag.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:23

pivanti; NOOIT doen zoiets. noob heeft vaak pijn gehad als gevolge van die kissing spines die hij heeft. als hij pijnvrij is en maar DENKT dat het ergens zeer doet, zijn de rapen gaar....

de dag tot nu toe:
o: 2 zdb kaas
t: -
b: 1,5 skateles (obstakeltraining)
l: 2 kaas/uienbolletjes

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:34

Ik ben trouwens echt zo blij dat er weer lekkere aardbeien, nectarines en kersen zijn Vork heerlijk! Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:38

ik ga zo ook nog ff snel naar de markt fietsen, ff lekker vers fruit inslaan

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:59

Oke thanks voor jullie mening

Sizzy schreef:
Ik geloof vanuit dit verhaal eigenlijk niet zo dat dit tussen de oren van het paard zit. Ik zou die rug nog niet vertrouwen zit er geen wervel scheef of is er misschien sprake van (lichte) kissing spines? Al zou het tussen de oren van het paard zitten, dan blijft het een probleem.

Gefeliciteerd WCF Tong uitsteken ik vind je een bikkel Haha! en die big mac heb je meer dan verdiend haha

Wervel scheef zou je fysio toch moeten voelen? Maar die kissing spines kan je geloof ik alleen die met een foto? of kan een fysio dat ook voelen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 15:07

Echte zekerheid heb je eigenlijk alleen met een foto. Misschien eens een check-up door een holistisch arts?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 15:32

Dit is mijn jurk die ik aan ga doen de `24ste dus als ik zak dan sta ik echt voor l*l maarja is niet anders.

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=JR7FWRFF

dat zwarte hesje hoort er niet bij alleen dat heb ik erover heen gehangen anders wordt het voor mij veel te koud. Schijnheilig