Hier nog de video die laat zien hoe ontzettend blij de paarden zijn dat ze thuis zijn en dat we gaan rijden. Altijd als we buiten gaan rijden, leggen we bij de ingang alles klaar. De paarden die aan de halsters naar binnen komen moeten dan een klein bochtje maken om de spullen uit de weg te gaan en dan zien ze het zadel enz. heel erg goed liggen. Dit doen wij expres zodat we ze nooit met onze plannen overvallen. Ze vonden het al leuk om thuis te komen, maar toen ze de zadels zagen gebeurde er dus bovenstaande, ze waren zo ontzettend blij en gingen gelijk uit hun plaat. Ze het geluid maar op nul want ik ben heel erg bezorgd vanwege de enorme smak die Polie ooit heeft gemaakt en ze zo prachtig weer beweegt. Als wij lang niet rijden, zoals nu vanwege het te slechte weer, dan zijn de paarden altijd zo blij als we ons rondje weer gaan maken. Dansend van vreugde gaan we dan vanaf het erf. Hercule humt ook heel vaak als hij het naar zijn zin heeft. De paarden vinden op stap gaan met ons net zo leuk en afwisselend als wij dat met hun vinden.
Sintara schreef:Ja ik heb moeite met mishandeling, verwaarlozing enzovoorts. Maar alle sociale dieren houden elkaar aan regels,
Helemaal mee e
MarlindeRooz schreef:Maar normaal onderling gedrag / paardensport kan ik niet rijmen met elkaar.
begrijp niet wat je wilt zeggen.
Sintara schreef:Nou ik heb gisteren echt alleen maar vlees gegeten! En mijn tante riep toen in mijn richting (en dus niet richting neef) Oh! Héééérlijk lijkt me dat!
Hmmm
lijkt een beetje passief agressief gedrag, iets dat heel erg jammer is. Respect voor elkaar is zo belangrijk ongeacht wat je doet. Zo heeft manlief aangegeven dat hij vanavond weer eens vlees wilt eten. Pas soucise→ geen probleem. Ik had nog restjes ham in de vriezer dus ik maak een kaas-ham oven schotel van witlof. Heel erg lang geleden. Dat tezamen met biologische aardappeltjes in de schil in de over geeft een lekkere maaltijd.
Zo leuk, ik heb het pizza deeg op rol gevonden (wist niet eens dat het bestond
) en biologische amandel melk. Dus de quiche ga ik waarschijnlijk overmorgen maken. Dan heb ik wat meer tijd. Ik heb alle ingrediënten gekocht.