O: muesli met magere yoghurt.
L: 1 boterham, 1 bolletje en een cracker en een glas melk.
T: een appel, een rijstwafel en een glas water.
A: macaroni met saus en daardoor groenten.
T: ijsje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:O: nectarine, restje salade van gisteren met speltboterham, kapje (half met geitenkaas en komkommer, half met rauwe cacao chocopasta), paar cherrytomaatjes
T: -
L: cherrytomaatjes, aardbeien, komkommer, 3 speltboterhammen met bio-abrikozenjam
T: 4 vk crackers met niets
A: paar aardbeien, paar happen zeewiesalade, basmatirijst met pesto en groenten (tomaat, chinese kool, champignons, courgette)
B: in de weer met paard/trailer, 45 min priveles
Ben weer thuis. Heb de havermout gemist!
Bhriseis schreef:Dank je meiden! En wat bewegen jullie veel op zo'n warme dagen.
T: Banaan, glas soja intens
B: BR Workout 3
O: 80 g haver, 150 ml rijstmelk, water, lijnzaad
T: 2 espresso's + veel melk; 4 kleine speculaasjes, banaan
L: 60 g couscous, ajvar, lente-ui, paprika, veel wortel, tomaat, rozijntjes, 1/4e mango, ras el hanout 2/3en er van
T: babypletkoek (100 kcal), Griekse roomyoghurt
B: Paarden verzorgen
A: 150 g aardappelen, veggie-dinges, tomaat, lente-ui, koude sperzieboontjes, erwtjes, azijn
T: ananas, nectarine
KarinvdM schreef:O: Overnightoats met havermout, spelt-, roggevlokken, chia, hennepzaad met Alpro vanilledrink en een banaan in stukjes
T: Cantaloupe
L: Salade van kropsla met paprika, tomaat, komkommer, dressing met tonijn en Feta, beetje kwark na.
T: 4 dropjes, Forelle-peer en een halve snee roggebrood met cottage cheese
A: Dubbele speltboterham met sla,paprika, cottage cheese en paardenrookvlees
T: 4 dropjes
B: 12 km hardlopen
T: stukje extra pure chocolade, cantaloupe en een paar plakjes rookvlees
D: Groene thee, water, slimpie en Alpro vanilledrink
Edit, wat toegevoegd
Cheetahfan schreef:Nu weer thuis, vanochtend ook ontbeten bij de visite, dus niet zoveel mogelijkheden voor gezond beleg.
O: 2 hele donkere boterhammen, 1 met kaas en 1 met vruchtenhagel
T: appel
L: 30/40 gram havermout met amandelsojamelk, theelepel cacao en wat rozijntjes
T: 2 lu crackertjes met hummus, smoothie van magere yoghurt en bosvruchten
A: Worteltjes en doperwten, kipschnitzel en aardappel
T: peren waterijsje
D: Thee en water
B: 80 minuten fietsen, half uur paardrijden
mandy358 schreef:Die muslie site ga ik eens bekijken!
Ah Chantal en der watermeloen
Ik ben ook altijd gelukkig op donderdag, dan is de groentekraam er en hebben we altijd zo veel vers fruit!
Pff dat eten hier in Vegas word er niet beter open de rest van de fam werd ook niet zo mee, die wilde perse avondeten bij kfc. Daar avondeten voor iemand die geen vlees eet is best lastig dus hier mijn rare lijstje
11:45 normaal (6inch) 9 granen honing broodje bij de subway met kaas sla tomaat komkommer en paprika
T: bij starbucks een bakje fruit (blauwe bessen, aardbei, mango), mini mini hapje chocokoekje
18:15 aardappelpuree, mais, groene bonen, 2 patatjes met bbq saus, broodje, 1 hapje macaroni and cheese (de patatjes even om te proeven, net als de macaroni and cheese)
Ik voel me ook meteen vet vies en bah, vind wat ongezonds eten niet erg maar vind vij die fast food ketens eten ook gewoon niet lekker.
21:15 paar hapjes frozen yoghurt en topping van mama gejat
verder geen idee nog
D: veel water