Gisteren heb ik varkensvlees reepjes gewokt met wat prei ui knoflook paprika en een sausje erbij en dat met rijst.vandaag ga ik kipsate maken met boontjes en rijst.
Riannetjehh schreef:spaghetti taco's jaja klinkt raar maar het is echt lekkerhet is een taco schelp met spaghetti erin haha dat is van I carly Ik moet dan steeds denken aan die pleister die sam erin had laten vallen, iew.
adecuada schreef:I.v.m. weinig tijd vanavond eet ik een restje macaroni van gisteren en mijn vriend een pizza.Ik heb toch ook maar een pizza besteld.
Zelfgemaakte maaltijdsalade (rucola, tomaat, paprika, komkommer, feta, handje hazelnoten en handje amandelen) en twee stukken scheurbrood tomaat/olijf met tapenade!
ik moet alleen eten dus weet het nog niet.. is ook niet veel in huis dus moet het ook allemaal nog halen.iemand idee?
Pff , helemaal geen zin in maar de broccoli moet op.Gekookte aardappels erbij en een varkensfiletlapje met provencaalse kruiden.
Davinia_ schreef:We hebben een feestje met een warm en koud buffet Eerst warm en een uurtje later koud? Broccoli met dressing en rijst.
Pesto aardappeltjes, schnitzeltje, champignonsausje met verse champignons en een fijn gesneden uitje. En als toetje druifjes