nee das nog onduidelijk Of ze het via randstad verlengen, of dat ik contract bij Eneco krijg en voor welke tijd...weet alleen dat ik niet hoef te gaan solliciteren
Sizz, wat balen zeg!!! Hebben ze die banken sowieso nergens anders? Vind week 2 nog wel heel lang duren en als ze dan nog niet eens zeker weten of ze er dan zijn...
Rest heb ik wel gelezen maar vergeten alweer... heb dat paar uur terug al gelezen..
Vandaag weer die jonge haflinger gereden. Eerst gelongeerd want was 1,5 week niets mee gedaan en hij was aardig fris Toen los erop gegaan. Weer braaf. Reageerde al beter op de beenhulpen
Daarna auto rijles gehad 2 uur en toen m'n eigen knol gereden. Gestapt, nageefelijk wel. Of tenminste poging tot want gaat nog steeds niet soepeltjes, is ook wel kijkerig. En na poosje was die t zat en ging die maar draven... amper terug te krijgen en dan eigenwijze hoofd in de lucht
Ohhh en ik heb een 8,8 voor belastingrecht! Nu management accounting nog afwachten maar dat is wel slecht gegaan...
Ja maar is niet omdat ik t snap hoor Maar omdat ik t examen toevallig had en ook de goede antwoorden daarvan en die uit m'n hoofd had geleerd en ik het geluk had dat examen ook nog te krijgen ook Ik hoop morgen t andere cijfer te horen...
Iedereen is lekker op de bank aan t chillen Ik ook Voel me beetje ziekjes worden... Maandagavond voelde ik t al... Hoop dat t niet door zet..
Ahh oke! Ik dacht ook al, dat zou wel snel zijn dat afrijden Maar ik merk dat ook inderdaad, was ook erg druk afgelopen tijd, slaap je minder, stress erbij... dan is je weerstand toch wat minder... helaas...