Ik had anderhalf jaar geleden nog maat 34. niet dat ik het toen ook lollig vond om broeken te passen alles was te groot maar nu vind ik het ook niet meer leuk. En waar ik het meest van baal is eigenlijk dat ik die knop maar niet om krijg.
lesilla
Geplaatst: 01-05-09 10:03
Ik merk net dat ze terug grotere maten binnennemen, is een tijd geweest dat ze stopte bij 38. En in die tijd bleven die dingen allemaal liggen.
Maar je moet nu eenmaal kleding hebben, en deels zit ook in je kop want ik heb nog steeds geen plezier in shoppen. Als iets niet past trek ik me dat ook hard aan. Maar goed daar is therapie voor
Hoeveel kleding dat ik daar al van kon kopen 40 euro per uur
Laatst bijgewerkt door lesilla op 01-05-09 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
fijn dat imre het programma nog een keer uitlegt, haalt een hoop verwarring weg hihi.
suus, heb erg lekker geslapen vannacht nu de kogel door de kerk is qua keuken. voor de aannemer van de badkamer is het nog even spannend; eerst offertes afwachten!
paulien, van harte gefeliciteerd meisje! weer een jaartje ouder! veel plezier vandaag.
sanne druk, ik ook! fijn he, die was?
noor, veel plezier met shoppen. ik ga zo ook op mijn bankrekening kijken of het mogelijk is wat broeken te scoren...
nou patricia, niet lekker die buikgriep. wel leuk om dan single te gaan kijken hihi!
planning voor vandaag: o: 3 vb, 1 30+ kaas, 2 banaan t: appeltje l: 2 vb 30+ kaas t: appel, 250 gr. kwark t: 250 gr. kwark b: ROM, Bodystep of Ramping a: zelfgemaakte pizza
Jeetje, een week bij papa en ik zit weer bijna niet meer op pc! Gewoon druk en veel taken savonds. Hallo iedereen!
@madeira: Gefeliciteerd met je verjaardag!
@sokje: Wat een prachtig veulen heb je daar zeg! (Mijn hond is bijna 1 jaar oud en kan nog amper aan de lijband lopen, dus je veulen is erop vooruit met dat halster!)
@calvin: Mooie bikini heb je daar!
@sakkia: Wat een schatig hondje!
@blinnii: brother bear is echt te schattig. Ben dol op die film! Leuke hoed
@patries: beterschap
Voor iedereen vindt ik het wel stikmodder dat koninginnendag zo is afgelopen meiden!!
Gisteren heb ik weer sportdag gehad, 90km fietsen bergjes op en af, knap lastig! En ook nog eens 1u30min skieën. Wat heb ik dat skieën gemist zeg! Toen ik jonger was zijn we eens naar oostenrijk geweest. Elke dag de piste op! Waardoor we ook wel eens meer naar de indoorskipiste gingen. Maar jammergenoeg doen we dit niet veel meer.
ja, kan niet vroeg genoeg beginnen met een nieuwe topictitel. momenteel komen er zo'n 5 pagina's per dag bij (op hoogtij dagen zelfs 10), dus dat zou betekenen dat we volgende maand een nieuw topic moeten lanceren!