Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:57

Jaduuh schreef:
missmiekie schreef:
Heeft er iemand enige medische achtergrond hier toevallig? Tong uitsteken

Waarom?

Ik ben de laatste tijd eng veel ziek(ik was altijd al meer dan anderen ziek, omdat ik Morfea heb, dat tast onder andere je afweersysteem aan. Even een link die iets meer info geeft en kort en bondig is : http://www.gezondheidsplein.nl/gp/gp.ph ... n&letter=M ), maar nu worden mijn benen ook steeds blauw, helemaal duizelig en draaierig, kan geen 15 meter lopen, of gewoon opstaan als ik heb gelegen. Echt heel raar, dit is meer dan een gewoon griepje denk ik. Vandaar dat ik vraag of iemand iets wbt medische gebeuren weet...
Edit: link..
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 02-04-07 16:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:58

Ik denk dat je het beste morgenochtend direct naar 't spreekuur van de HA kunt gaan, aangezien wij vanaf de computer niet kunnen zien wat het is.. en zoals je zelf zegt 'dit lijkt op meer dan een gewoon griepje'.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:04

Maethoriel: ik had altijd als maatstaf dat als ik het niet leuk vond dat mijn vriend kwam,dat dat dan betekende dat ik ermee moest stoppen.
Een vriend heb je om het leuk mee te hebben,en niet om problemen mee te hebben.
(oke,er is natuurlijk wel eens iets..)
Maar als het je tegen gaat staan om met hem te zijn,of je ergert je aan hem,en je denkt als hij belt: oh,daar heb je hem ook weer,...dan moet je ermee stoppen.
Weet natuurlijk niet wat er aan de hand is,en hoelang jullie al samen zijn.
Ik wil je niet aanzetten tot verkeerde beslissingen,maar je hebt een vriend om gezellig mee te zijn,leuke dingen mee te doen,en om je problemen te delen.

Ik heb dat jumpstylen aardig te pakken nu,tot ergernis van mijn dochter,die het dus niet kan.

Ik kom vandaag met het avondeten erbij op 1800 calorieen.
Ik vind het wel best.
Zo nog een flink stuk lopen,en jumpen, Haha! dan verbrand ik ook een hoop toch?

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:05

Netjes hoor Linda! Ja
Dan verbrand je inderdaad ook een hoop. Tong uitsteken

[edit]
En morgen ook nog. Gnagna Duivel

spierpijn

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:08

Ik heb net met m'n moeder gepraat, en voor zover het nog niet duidelijk voor mezelf was: ik ga het uitmaken Verdrietig
Hoe, wat, wanneer weet ik nog niet.

Het is niet fair om het tot vrijdag uit te stellen, hij belt iedere avond en dan is het nog oneerlijker om de schijn op te houden. Mijn moeder zei dat ik het het beste vandaag nog kan doen, gewoon straks afspreken en het dan vertellen. De klap komt toch wel, of dat nu vanavond of vrijdag is...
Alleen weet ik niet hoe. Hem bellen/smsen dat ik hem straks moet zien. Dan belt hij waarschijnlijk meteen om te vragen waarom. Ik wil ook niet bij mij thuis of bij hem afspreken, het zal al pijnlijk genoeg zijn zonder dat hij met mijn/zijn ouders geconfronteerd wordt. Ik zou naar z'n huis kunnen fietsen en een stukje gaan lopen. Wil hem ook niet in de auto laten stappen en ergens heenrijden, hij moet uiteindelijk toch alleen naar huis met die boodschap....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:09

Wat lief dat je zo aan hem denkt.
Dapper dat je beslist om het uit te maken.
Sterkte ermee.. Ach gut

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:10

Tinkerloos schreef:
Wat lief dat je zo aan hem denkt.
Dapper dat je beslist om het uit te maken.
Sterkte ermee.. Ach gut

Dito.

Een eindje wandelen is misschien wel de beste oplossing..

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 17:10

Henzz schreef:
Ik zou er ook wel enorm van balen zo vlak voor je trouwdag! Hihi ik denk dat ik mezelf op zou sluiten...

Yep, zeker balen... maar helaas niks meer aan te doen en het had op ergere plekken kunnen gebeuren...

De dokter heeft ernaar gekeken en was enerzijds heel positief dat het er mooi rustig uitzag.
Er was niks wat we verder konden doen.
Ik moet zoveel mogelijk korte mouwen dragen zodat het 'aan de lucht' kan genezen cq drogen...

Verder dacht zij wel dat je het nog maanden zult blijven zien en waarschijnlijk zelfs altijd, niet in de zin van een lelijk litteken maar gewoon een donkerdere vlek op je arm...
Hmmmzzz... heb ik slim gedaan Vork ...

Nou ja, meer dan mijn schouders ophalen en er maar niet verder over in zitten kan ik niet..
en hopen dat het goed geneest, bij pijn of ontsteking moet ik terug naar de dokter.

Hopelijk ziet het er snel weer beter uit Knipoog !

Maethoriel, ik zie dat je een beslissing hebt genomen over je relatie....
altijd face-to-face uitmaken inderdaad zodat je alles zo goed mogelijk kunt uitleggen en bepraten.
Sterkte met je beslissing en met het gesprek zelf, meid!
Laatst bijgewerkt door Sylhouet op 02-04-07 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:11

Heel knap dat je de stap gaat zetten
Sterkte ermee

Ik denk idd
dat je het beste gewoon naar hem toe kan gaan
en dan ff stukje lopen

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 17:14

Sylhouet schreef:
sokje87 schreef:
@Syl
Het ligt in het koelvak, bij de broodsalades. (als in: eier- beenham- tonijn- etc etc)

Okee, thanks, ik ga er deze week als ik bij de AH ben, eens naar kijken!
Zit het in een potje, of.. ??

Ben net bij de AH geweest toevallig, en heb gekeken bij de broodsalades maar kon het niet vinden...
Was wel bij een grote AH Ja....
Kun je nog even uitleggen in wat voor soort verpakking het zit en van welk merk het is, dan kijk ik de volgende keer nog even weer Knipoog Haha! !

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:16

Heb je de dropjes wel gevonden? Tong uitsteken

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:18

Als het straks genezen is, kan je misschien vitamine E creme smeren tegen een litteken! Dat helpt wel!!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 17:19

Jaduuh schreef:
Heb je de dropjes wel gevonden? Tong uitsteken

Hihi, nee daar heb ik niet naar gekeken Haha! !

Wil de komende 3 weken nog even goed gezond eten, wel Kcal opbouwen maar zoveel mogelijk op een gezonde manier.
Daarna eerst 4 weken Costa Rica en daarna komen de dropjes en hun vriendjes wel weer *LOL* !

@ Henzz, dank voor de tip, die creme heb ik wel in huis, ga ik proberen als het eenmaal netjes genezen is Lachen !

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:27

Maethoriel schreef:
Dankje!

Ik weet helaas hoe ontzettend rot het is om dit te doen, op precies dezelfde manier heb ik m'n relatie met m'n ex na bijna een jaar verbroken. Jongen zag ons al trouwens en kindjes krijgen, het kwam voor hem volkomen onverwachts dat ik niet meer verliefd op hem was
Wat heb ik me rot gevoeld toen, zo erg als je iemand dan kwetst, en nu weer ga kwetsen Scheve mond

Lastig pakket zit jij zeg! Stel dat je hem met een ander meisje ziet en het doet jou niks; dan is het tijd om er een punt achter te zetten. En het moment om het uit te maken komt wel. Zoiets kun je slecht plannen. Je moet zelf stevig in je schoenen staan en dan komt het vanzelf. Succes!

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:28

Leuk he, scheikunde Clown
Leuke foto's ook iedereen! Was paar pagina's terug, ben even vergeten wie het allemaal waren Bloos
Ik heb morgen mijn laatste toets, wiskunde... En dan over 6 weken examen! Word wel even stressen denk ik, maar ik ga zo even een planning maken voor het leren.
2 uur werken ging vandaag niet door, ga morgen zodat ik vandaag nog even kan leren enzo. Ben alleen zo moe van al die toetsen en werken.. Ben echt blij als het morgen voorbij is. Dan lekker ruim een week vakantie Pling

Maethoriel, heel veel succes met je beslissing!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:29

Hoe gaat het tot nu toe Pianka?

Ik moet er nu nog 4.. en nu begin ik toch wel in de stress te schieten. Scheve mond

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:33

maethoriel, ik kan me voorstellen hoe je je voelt, maar het is de juiste beslissing als je nu al niks meer voor hem voelt... Succes en sterkte!! probeer niet je emoties weg te eten trouwens, ik zou allang aan de chocolade zitten, niet dat het zou helpen maar toch Knipoog

Astrid, ik had na het auto ongeluk dat ik vorig jaar had ook een groot litteken op mijn hoofd, ik heb gesmeerd met litteken creme.. (letterlijk heet het zo, bij de drogist ik geloof van biodermal) Dan zal je zien dat je er bijna niks meer van ziet. Wel heel zuur dat het net voor je trouwen gebeurd, maar aan de andere kant je zal er sowieso prachtig uitzien dus het doet er niet zoveel toe Lachen

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:51

kan iemand mij helpen aan een link om te kijken hoeveel calorieen ik per dag moet eten

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:04

Nou ik heb vandaag natuurkunde gehad, vond ik wel de moeilijkste tot nu toe. Morgen de laatste, wiskunde... Die word echt heel moeilijk, maar daarna ben ik er vanaf Lachen
En hoe gaan ze bij jou?

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:04

Zo, net terug van hardlopen, ging weer lekker. En m'n enkel doet nog steeds geen pijn Haha! . Dadelijk even die farfallesalade met spinazie en tomaat maken en dan weer aan de studie. Bijlezen doe ik vanavond of morgen wel (sorry, ik heb het druk Haha! ).

Wat ik wel nog wou zeggen: Maethoriel: Veel sterkte vanavond, zoiets is nooit leuk....

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:06

maethoriel sterkte meid!

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:10

maethoriel: sterkte
Sylhouet, ga het even teruglezen want weet niet precies wat er gebeurd is maar klinkt niet lekker.
Vandaag wilde ik even een balansdagje houden na een aantal "ongezonde" en zit tot nu toe (zonder a) op 900 kcal
O: meusli yoghurt
T: banaan, provita (2 fruit granenkoeken)
L: tosti volkoren boterhammen kaas
T: sinaasappel, evergreen bosvruchten
A: onbekend
En anderhalf uur paardgereden, 15 min gefietst.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:16

syl: gelezen brandblaar, naar ja! nou goede make-up bij je trouwdag doet vast wonderen en indd zoals gezegd littekencreme werkt best prima

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:27

Ik heb zojuist een brief geschreven voor hem, daarin m'n gevoelens op papier gezet.
Deels om voor mezelf even op een rijtje te zetten, deels om hem de kans te geven alles in alle rust na de laten lezen.

Ik ga me nu omkleden en smsen of hij thuis is en of we ergens even af kunnen spreken Verdrietig

Bedankt voor jullie steunbetuigingen meiden Ach gut
Ik moet hier ff doorheen...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 18:31

@Syl: Het zit in een rond bakje, het is lichtbruin spul. Het dekseltje heeft een kleine 'oosterse' tekening, en er staat op: Humus Haha!

O: 45gr brinta + 15gr lijnzaad. Actimel light
T: Appel
L: 3x meergranen. 1x halvarine + achterham, 1x pindakaas, 1x halvarine
T: Mandarijn
T: 250ml griekse yoghurt + 100gr aardbeien
A: Italiaanse tomatensoep

Maethoriel schreef:
Ik heb zojuist een brief geschreven voor hem, daarin m'n gevoelens op papier gezet.
Deels om voor mezelf even op een rijtje te zetten, deels om hem de kans te geven alles in alle rust na de laten lezen.

Ik ga me nu omkleden en smsen of hij thuis is en of we ergens even af kunnen spreken Verdrietig

Bedankt voor jullie steunbetuigingen meiden Ach gut
Ik moet hier ff doorheen...

Heel goed meid! Als het niet goed, niet doorzetten. Het komt nog harder aan als je over een maand of 8 zegt: sorry, ik hou er mee op, eigenlijk hou ik je al een maand of 5 aan het lijntje.