Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:4.00: na 6 droge witte wijn een pizza Quattro formaggi.
Ben een beetje opgeblazen vandaag... Maar even balansen vandaag.
11.30: 2vk crackers met geitenkaas en appelstroop; glas vers sinaasappel-banaansap
Planning
B: 5km wandelen
L: multigraan bagel met ? humus en vast zo'n lekker yoghurt-fruitsapje met groen poeder van Bagels&Beans jep
T: 2 bolletjes ijs
A: 50g volkorenpenne met cherrytomaten, rucola,huttenkaseen bacon
T:weer een feestje, maar dit keer ben ik de Bob én staan er waarschijnlijk alleen pinda's en chips op tafel (mannenfeestje..) dus hou ik het maar bij een glas wateruiteindelijk thuisgebleven en nog een snee roggebrood met appelstroop gehad.
ChantalSmook schreef:Tiggs vies ja? ik moet zeggen dat ik het eerst echt lekker vond. maar mijn smaak is aan het veranderen en merk wel dat ik het steeds vaker toch wel een beetje té zoet vind worden.
xEmily schreef:Vandaag uiteindelijk:
O: Twee boterhammen, beiden met mosterd besmeerd, één plakje kaas, sla + komkommer
T: Appel
L: Twee boterhammen, beiden met halvarine besmeerd en één plakje kalkoenfilet + een sinaasappel
T: Banaan + een glas pure sinaasappelsap (uit concentraat) van appelsientje
A: Een kom slasoep (aardappel/sla/ui/knoflook/olijfolie/kippenbouilon/melk/bieslook/rookworst)
T: Schaaltjevolle yoghurt of magere kwarkblanke vla
Bhriseis schreef:O: beker melk met 80 g havermout en lijnzaad, 250 ml rijstemelk, water
B: 10 min. Fietsen, 4 uur werken, 10 min. fietsen
L: 4 sneetjes geroosterd bruin brood, 1 met kruidenkaas, 3 met light roomkaas, veel cherrytomaat, rucola, veldsla, komkommer
B: paarden verzorgen, bekappen
T: 100 g magere yoghurt met verse ananas, plak verse marmercake x 2
B:BR workout 1
A: quoten pepersteak, 150 g aardappelen, gestoofde worteltjes, gestoofde witlof
T: ananas met 1 sinaasappel
Tiggs schreef:Mijn lijstje:
O/T/L: 2 afbakbroodjes, 1x kaas, 1x prefab eiersalade; 2 x koffie met klein beetje suiker (doe alleen in het weekend suiker in m'n koffie);
T: smoothie met banaan en sinaasappelsap en blauwe bessen;
T: Havermoutreep van Quaker en een White Cafe Mocha van Starbucks zonder slagroom
A: bij een vriendinnetje: mengsel met oa aubergine en dille, pasta met sausje van tomaat, wortel, ui, chili en mozzarella, sla
T: espresso en blokje 85% chocola
T:vastchips...
B: hardlopen, yoga (eerste keer).