Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Komende week ben ik er ook niet veel, we hebben hier dorpsfeest en een vriendin van me (die ik ken van bokt
) komt slapen! Geen goede week en zeker geen planningen dus 

ladyjoy schreef:Citaat:O: yoghurt, suikervrije muesli,aardbeien, 1 weetabix doorelkaar
T: 1 perzik
L: 2 vk boterhammen filet american
T: 1 perzik, appel/banaan
T: pakje crackers (droge, sultana etc) en/of plak ontbijtkoek
D: groenteprutje met aubergine, courgette, paprika en salade met sla, tomaat, komkommer, paprika misschien met 2 geroosterde boterhammen met een dun laagje boter of pasta??
T: appel met wat yoghurt
Beweging: 50 (18km) fietsen, paardrijden, vanavond uurtje fitness

Ik ben lastig 

Zo kom ik aan 4 broodjes en met allbran nog vezels die ook tellen voor 1 broodje. 
kon het echt niet opbrengen, omdat ik erg last van allergie had en dan geen zin om nog extra ellendig te voelen door de kou...

Wel meergranen hoor 
Pivanti schreef:Flevogirl, fijn dat je weet hoe het zit nu. Wel vervelend dat het nu weer opgespoten moet worden. Moet ook best wel vaak dan eigenlijk.. je hebt dat nog niet zo lang geleden laten doen..
Grapefruit is inderdaad wel zuur Maar als ik er een pers, vind ik de sap heel lekker! Schijnt ook vet af te breken ofzo, heb ik weleens gelezen..
). Om maar te zwijgen over al mijn vriendinnen de wél waren geslaagd en feestvierden terwijl ik voor mijn her moest leren...

). Tot mijn grote verbazing waren die lieverds juist wel op mijn uitreiking aanwezig 
Heb niet zoveel zin meer en de baas is op vakantie, niemand die me mist als ik nu wegga...