mijn lieve bruine beertje 
Ik had ook van die Unox hanschoenen aan maar Boy (hond) vond ze niet mooi, hij viel ze aan
en trok ze telkens uit, té mooi Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mijn lieve bruine beertje 
en trok ze telkens uit, té mooi
), en morgen doe ik ook even niet mee
Hopelijk za, zo en ma wat netter voor de di en wo (kerst). Morgen vier ik 's ochtends kerst op mijn nieuwe werk, met de kids, en 's avonds hebben we een borrel.

.
.
. Wel goed dat je 'm in ieder geval niet mist en dat je er geen spijt van hebt. Foto van de nieuwe assistent trouwens?
. Zag je het tentamen op zich een beetje zitten? Of ging je die tweede kans nodig hebben?
). 
(was dat of pizza)
, 3000 loop/trap bewegingen.
Daarom baal ik er ook extra van.
succes vanavond! 

) vanmiddag te doen. 't Was zo prachtig buiten, dus fototoetsel mee. Eenmaal op stal bleek dat de batterijen leeg waren. Toch weer in auto gestapt en terug gereden, naar winkelcentrum, is immers maar 7 min rijden ofzo. Eenmaal daar aangekomen was er nauwelijks parkeerplek, dus ik reed zachtjes rond op de uitkijk naar een plaatsje
Nu moet je weten dat ik dus in een Opel Vivaro bedrijfsbusje van 6 meter rijd.
Ik helemaal in de rats, naam op blaadje geschreven en onder ruitenwissers gestopt, foto's van de schade gemaakt en maar gewoon weer naar stal gereden. Nog niks gehoord, maar moest net Chinees halen en toen was de auto wel al weg, dus ze moeten het gelezen hebben
't was echt maar een kleine schade, gewoon krasjes en wat lak, maar was er toch even beetje stil van
Patriesja schreef:my day:
O yoghurt met cruesli/appel
td bammetje
L 2 crackers jam/vruchtenhagel/appel/bakje tonijnsalade (rauwkost met on-aangemaakte tonijn!!)
TD nog een bakje van die rauwkost+ bakje fruitsalade
A geb. aardappels met wortelen en doperwtje en runderrolletje