Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annetje schreef:Mijn dagje:
o: 2x cracker, 1x boterham met philadelpia light en jam
t: /
l: 2x boterham met jam, appel
t: 2,5 cracker met philadelpia light
d: aardappelpuree, wortels, sla met komkommer, vis
t: peer, magere yoghurt
Beweging: Omar longeren, Viralde rijden en als ik energie over heb ook hun stallen uitmesten. Meisje dat vandaag moet heeft migraine, maar ik heb eigenlijk geen tijd (school) om het over te nemen. Morgen zijn we ook al met 1 minder voor de stallen en zaterdag ook want dan kan ik niet
Mocca schreef:Volgens het BMI zou je dan dus tussen de 63 en 78 moeten wegen.
kenso0wlover schreef:Heb niet meer zo de neiging naar freetbuiten alleen vanmiddag even met een gebakje voor mijn neus
Mijn planning voor morgen vast![]()
O: 2 bruine boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 sandwishspread + half glas halfvollemelk
T: moet naar tandheelkunde kliniek![]()
L: 2 volkoren boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, cup a soupje
A:2 bruine boterhammen met ommelet met champignons en ui![]()
T: spritsje + cappuchino
Beweging niet zoveel, overdag naar tandheelkunde en boodschappen doen, s'avonds werken.
Chubby schreef:
Mijn planning voor vandaag:
O. Sultana
T. stukje banketletter
L. 1 tarwebolletje met pindakaas
T. cup a soup helder
T. stukje banketletter
D. lasagne
T. wortel
T. Appel
Annetje schreef:Mocca: Droes hoeft niet altijd besmettelijk te zijn. Je kunt het wel meegedragen hebben, maar als je paarden het al eerder gehad hebben en zo tegenstoffen hebben aangemaakt voor droes, dan worden ze niet ziek. Bij ons op de manege stond drie jaar terug 1 paard met droes, de rest had echt nergens last van.
En áls ze ziek worden, dan is dat nog niet zo'n heel erg probleem. Zielig is het wel, maar zolang je het goed in de gaten houd en er op tijd bij bent, zijn ze er snel weer overheen.