Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienke_ schreef:Wind schreef:Hah, eindelijk een verklaring waarom we allemaal zo dik zijn:
prof.dr. Muskiet: ‘Onze voeding moet gebaseerd zijn op eetpatroon oermens’
Haha grappig.
Dat is min of meer mijn baas!!!!!!!
Chubby schreef:Klopt Midasje, écht niet leuk! En ik ben niet eens meer gaan snoepen, op een gegeven moment natuurlijk gewoon minder/ niet omdat ik maar bleef aankomen.
Mijn moeder is trouwens toen ze stopte 22 kg aangekomen, maar die sportte er niet bij. Dus zal wel familiair zijn
BenAngelique, ik heb vorige maand mijn bloed laten nakijken op afwijkingen van de schildklier. Dat is misschien ook een tip voor jou?
Net uitgerekend: ik kom vandaag op 1600 kcal. Ben ik niet ontevreden over...
Chubby schreef:Mijn hond en katten krijgen alleen vers vlees; dus puur natuur, zonder toevoegingen of bewerkingen. En als ik zie hoe goed zij het doen zonder al die enge troep!
ladyjoy schreef:Dag dames, ik ben weer terug, heb het overleefd hoor
Zit nu wel aan 2 stukjes chocolade, mag even van mezelf. Was een beetje flauwtjes, misselijk en ik heb gewoon gezweet (ik zweet niet snel, niet eens in de sportschool). Brrr, ik denk de hele tijd aan het geluid dat dat mesje maakte toen de arts in m'n schouder sneed, blegh! Nou ja, het is mooi (?) gehecht en over 5 dagen mag het verbrand/pleister eraf, over 11 dagen bellen voor de uitslag.
Wind schreef:Jouw baas? Hoe dat zo dan? Ik werk bij de universiteit in Groningen, dus het is mijn of meer mijn collega.
Mistic schreef:Didam is niet dezelfde als herby. Ik wil eigenlijk wel bestellen bij herby, maar ben in mijn omgeving de enige die vers voert.
Daarnaast is de laatste bestelronde in omgeving rotterdam eind februari geweest en die heb ik dus gemist.