Ik lust zo goed als alles bij de Mac, oooh ik heb echt zo'n zin in een big mac menu met grote frietjes. Oh en de chicken sensation! (de website van ze is echt gemeen nu, die plaatjes van die burgers enzo, hmm!)
Vond de chickensaté ook wel heel lekker, jammer dattie nu weg is!
Sophie154
Geplaatst: 02-09-11 16:23
McDonald's, nee dank u vriendelijk. Heb íets teveel docu's over fastfoodketens etc. gezien om nog lekker naar de Mac te kunnen. Het idee van hoeveel koeien er in 1 hamburger zitten, en wat er allemaal in dat ene kipnuggetje bij elkaar geperst wordt voordat het eruit ziet als een nugget... Thanks but no thanks.
echt reuze lekker, water loopt me al in de mond bij het lezen van dit topic! Jammer dat het zo ongezond is Want mij kun je 's nachts wel wakker maken voor een lekkere mc chicken of kipnuggets! En de mc flurrie m&m's niet te vergeten natuurlijk.
Ah.. de mac.. echt lekker.. Alleen word ik er niet vol van en kan ik er redelijk oneindig eten
Mn favo's zijn de big mac menu, cheeseburger, mcflurry rolo/lion, milkshake banaan maar die is er niet meer en een mckroket gaat dr ook wel in! De chickensaté was ook heerlijk.
Aranel
Geplaatst: 02-09-11 18:16
Hmm ik denk dat ik straks na 't paardje maar even langs de mac rijd voor een mc flurry toetje.. Bedankt voor dit topic Krijg er meteen honger van hahaha.
laura123456
Geplaatst: 02-09-11 18:17
Gewoon. Ik ben er daar straks nog geweest Mijn vriendinnnen zijn dol op ijs dus we gingen dus een macflurry halen , voor de rest valt het eten best mee
Om even op enkel de openingspost in te gaan: op z'n tijd best wel lekker, maar ik vind ze wel véél te duur! voor dat geld kun je ergens anders een heerlijke kwaliteitsmaaltijd krijgen, sta er telkens weer versteld van wat dat nou kost. Koop er dus zo min mogelijk, op af en toe een mcflurry na..
Vind trouwens de burgerking echt vies. Dus ik had liever een mcdonalds ipv een bk op het station gehad.. Maargoed, nu hebben we julia's, en dat overtreft beiden
Wel lekker, althans soms, Ik had gelezen dat er een vent was die het eten van de Mcdonalds een jaar lang in de kast had bewaard zonder deksel of iets dergelijks, en dat het na 1 jaar nog goed smaakte enzo, dat betekent dat er veel kunstmatige middelen enzo in zitten, de mac vondt dat natuurlijk onzin, hun zeiden dat het van de beste kwaliteit was