Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimble schreef:Callorien tellen is volgens mij echt een van de slechtste methodes die er is. Je kan wel leuk weinig callorien eten, maar je moet ook genoeg voedingstoffen binnen krijgen!
Ook iedere morgen een schaaltje yoghurt klinkt misschien wel lekker en gezond, maar dat is ook niet goed. Je moet vooral gevarieerd eten! Dus dan een keer yoghurt, een boterham met kaas, of jam of hagelslag (dat kan best hagelslag, maar met mate). Geen boter op je brood.
Als je alleen zo al op je eetpatroon let en niet snoept, geen zak ships als je thuis komt, dan val je ook af.
Al die rare methodes zijn helemaal niet nodig!
Gunufje schreef:Ik ben sins gisteren al 0,2 kg lichter, ondanks de friten die ik niet kon weerstaan
Mazzel-meid schreef:In het weekend eet ik echt wel chips hoor, als je alle lekkere dingen moet gaan laten staan heb je ook geen leven meer toch?
Kimble schreef:Ik heb gister ook 3 chocolaatjes op. Anders heb je idd echt geen leven meer. Als je echt ik helemaal niks meer zou snoepen dan kan het zijn dat ik in 1 keer echt een enorme vreetbui krijg. Maar om de 2 a 3 dagen een keer wat lekkers is gaat best wel goed.
Passival schreef:Ik vind niet dat je zo vanachter de computer kunt bepalen of iemand te dun is of niet. Gezond eten kan niet verkeerd zijn lijkt mij en als je daardoor eerst afvalt is dat toch alleen maar goed? kennelijk was al het (ongezone) eten nergens goed voor en wanneer iemand gezond wil eten zou ik diegene niet in de weg gaan staan. Natuurlijk moet je niet telkens minder gaan eten maar minder snoep/chips ed is toch niet verkeerd?