Heeft er iemand nog tips voor goede documentaires?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en ik kan me herinneren dat je hier gezegd hebt dat de eieren die ze geven alleen voor je vriend zijn.
Ik weet waar ze vandaan komen, je kan de kippen lastig zeggen dat ze geen eieren meer mogen leggen
En oud laten worden en weggooien vind ik nog veel erger dan opeten, dus als we eieren te veel hebben dan maak ik daar wel een lekkere cake of quiche van en die lust ik dan ook wel
Op mijn werk (Boerderij IJburg) hebben we nu ook ex-scharrelkipjes, zo fijn dat ze daar zo bewust bezig zijn ook.
Heel lekker.
8nnemiek schreef:![]()
Kan me voorstellen dat het een enorme uitdaging lijkt, maar ik vond het zelf van het begin al meevallen. Iedereen heeft er altijd rekening mee gehouden, vrienden en familie koken altijd vegetarisch voor ons, in restaurants is tegenwoordig ook genoeg te vinden, en je wordt vanzelf steeds creatiever met koken. Vriendlief eet sinds een paar jaar ook bijna helemaal veganistisch, en ik hoor hem regelmatig zeggen dat hij het vlees helemaal niet mist
Als je tips nodig hebt over vleesvervangers (bij avondeten, of op brood, in salades, etc) en later plantaardige producten ter vervanging van andere dierlijke producten, denk ik dat je altijd goed terecht kunt in dit topic.
Ik bedoelde *zie edit in het betreffende bericht*, foutje, sorry!