Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Bedankt danoesjeIn mijn kharme periode bakte ik mijn eieren altijd in kokosvet, als ik nu eieren 'bak' dan doe ik dat in een laagje heet water
De geurloze heeft inderdaad een extra verwerking ondergaan, wat de olie niet ten goede komt. Vandaar dat ik die niet koop, het is al duur zat
Citaat:Ontbijten met alleen koolhydraten is niet optimaal.
Anoniem schreef:Hele lijstje:
O: havermout met peer en water
T: roggecracker met pindakaas
L: 6 roggecrackers met hummus en komkommer/sla/tomaat
T: 2 mandarijnen, appel, wortel, roggecracker met hummus
A: kip uit de oven met tagliatelle (met rode saus) en rucola
B: 45 min paardrijden
phormicola schreef:Een heel dun laagje, zo dun dat niet je hele pan bedekt is Vuur megahoog zetten totdat het kookt en dan je eieren erbij. Ik 'bak' zo ook vlees en groente. Ik voeg namelijk liever de vetbron koud toe aan het gerecht
In de ochtend heb je gewoon proteine nodig, klaarTijdens de nacht men je catabool (vetafbraak, maar ook spierafbraak), bij het ontbijt wil je graag weer anabool worden (spieropbouwend, ook vetopbouwend bij teveel eten natuurlijk). Van koolhydraten word je niet anabool, van proteine wel
Het is ook guntiger voor je bloedsuiker, waardoor je minder heftig insuline nodig zal hebben, waardoor je minder vet aanzet. It's all connected
Dani_ schreef:O: groene smoothie van andijvie, spinazie, mango, banaan en munt.
ChantalSmook schreef:Vraagje, hoelang en welke snelheid gaan jullie op de loopband? Zat vandaag op 2 x 15 minuten met 2 minuten wandelen. Tempo lag opgebouwd tussen de 7-9,5. Kon het redelijk volhouden. Vanaf 8,5 werd het wel echt vermoeiend. Weet niet zo goed hoe snel ik kan opbouwwn. Leek mw verstandig om eerst lang een lekker tempo te doen en daarna me nog een paar minuten over mn grens te trekken?
O: 2BB met 2 plakjes kipfilet
T: appel
A: 470 gr crunchy linzen tomatensoep zelfgemaakt met water en veeeel groente(wortel, ui, tomaat, knoflook, linzen en kruiden) + 2plakjes roggebrood met kaas, 2 tomaat ui en komkommer
T: magere yoghurt, lijnzaad, rozijnen en peer
B: 50 minuten fietsen, 35 minuten loopband en 10 minuten ABS