Net een SpongeBob taart gemaakt voor de verjaardag van een achterneefje. Mijn tante komt hem zo ophalen. In maart mag ik weer een taart maken voor m'n achternichtje.
Haha hij is erg leuk geworden! De hot tub taart is ook super zeg, heel leuk gedaan!
Heb zelf net chocoladecake gebakken, heb m'n maandelijke feest en heb een enorme behoefte aan chocola hahaha
Purkii
Geplaatst: 29-12-12 17:12
leuke spongebob....en wat betreft de hottub waar marina in past....heb hier nog wel een oude badkuip op stal staan die we als vorm kunnen gebruiken...stoken we dr een flinke fik onder...biscuitdeeg erin en gaaaaan met die banaan Oh en aan de voetjes idd van die dr Fish dingen die dol zijn op zweetkakkies
Jullie zijn goed op dreef Ben bezig de kilos fondant de kneden, helaas Kinke, verstoppen kan niet meer............... We vinden je echt wel
Kinke
Geplaatst: 30-12-12 13:11
DIVA2
Geplaatst: 30-12-12 14:02
Gisteren een mailtje. Of ik toch maar de taart wil maken Eigenlijk zou haar zus het doen maar het groeit zus boven het hoofd. Taart en cupcakes maken voor ruim 80 man. Paar weken geleden werd er ook gevraagd of zus niet eerst een ws cc decoreren bij mij kan gaan volgen. Ze vindt de vintage stijl namelijk zo mooi. Heb ik maar niet gedaan. Zit zelf ook altijd te prutsen met de cc eer ik ze mooi genoeg vind om de deur uit te doen. Die dingen leveren, mij in ieder geval, niets op. Hahahahhaha. Kosten mij zoveel tijd.
Maar goed, nu dus de taart. Elfjes, boom, gestapeld op een ondertaart, bloemen en beestjes. Kortom; hele klus!!! Heb net mijn blikken eens gepakt om te stapelen en ik denk dat de 25 met daarop een 18, die verloopt in de 15 het mooiste is. Rand van de 18 snij ik dan weg. Met hoge taarten kom ik dan toch wel uit op een man of 40 taart. Heb gemaild dus nu is het afwachten of ze het met mij( en de prijs) eens is. Geen goedkope taart in ieder geval. Dat is een ding wat zeker is.