Net een poging gedaan om de sushimall te bellen om te reserveren. Blijkbaar verkeerd nr op de site en nog voor ik wat kon terug zeggen: bedankt daaaaag, tuuttuuuttuuut. Ze klonk wel aardig oosters, maar oke. Nieuwe poging en het andere telefoonnummer gebeld: doet het niet. Nu maar via de mail geprobeerd. Komt dat vaker voor daar?
Edit: e-mail komt weer terug. Lukt ook niet dus. Weet iemand hoe ik daar wel kan reserveren?
Kipzel
Geplaatst: 11-09-12 17:56
Voor hoeveel mensen en op welke dag wil je reserveren? Ik heb daar namelijk nog nooit gereserveerd
Morgen, maar het is inmiddels gelukt. Heb het telefoonnr nog een keer geprobeerd en toen werkte hij wel. Is het er niet zo druk dat je moet reserveren?
ik ben vorige week voor het eerst naar sakana geweest, eten was goed en lekker en vlug.
bediening viel me tegen, niet geintresseerd, soms gooide ze de bordjes bijna op tafel en oog contact aan tafel werd al helemaal niet gemaakt. ik had een klacht, op mijn vers fruit, de rode besjes, zat een wit spinachtig netje/webje met zwarte puntjes erin, oftwel, beestjes en dat wilde ik tegen een van die medewerkers zeggen, toen ik uiteindelijk iemand aan tafel kreeg en uitgelegd had wat er was zou hij wel even gaan kijken en nam het takje mee.. nou niemand meer terug gezien daarna. toen nog even aan de mouw getrokken van een van de mannen die wat hoger in functie leken en ook die deed er niks aan, niet eens excuses. fooi hebben ze dus niet gehad van ons.
maar niks ten nadele van de drankjes en de gerechten, die waren lekker n vrij snel
MarvanTom
Geplaatst: 11-09-12 19:23
Heb groupon voor Oriental Plaza in Rotterdam. Deze kende ik nog niet, dus gaat uitgebreid getest worden eind van de maand.