Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nokie schreef:Ik heb deze morgen bladerdeegjes gebakken, straks ga ik daar bij de helft tompouces van maken, de andere helft met advocaatcreme
Verder heb ik nog soezen in mijn cakepopmaker gebakken, die moet ik nog vullen en in de chocolade dompelen.
Volgend weekend ook druk weekend, 1 thomas trein taart, 1 baseball/cheerleader taart, 60 cakepops en nog een klein taartje maar ik weet nog niet welk thema
Crista schreef:ik heb nu een mooie mixer gezien van 450 watt, met 4 snelheden. Is het wat?
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... tId=119893
IngridB schreef:nokie schreef:Ik heb deze morgen bladerdeegjes gebakken, straks ga ik daar bij de helft tompouces van maken, de andere helft met advocaatcreme
Verder heb ik nog soezen in mijn cakepopmaker gebakken, die moet ik nog vullen en in de chocolade dompelen.
Volgend weekend ook druk weekend, 1 thomas trein taart, 1 baseball/cheerleader taart, 60 cakepops en nog een klein taartje maar ik weet nog niet welk thema
Welk recept gebruik je voor de soesjes? Is wel een heel goed idee, krijg spontaan zin in slagroomsoesjes