Magrathea schreef:Kijk eens op de site van de albert heijn, staan veel vegetarische gerechten met ei en noten enzo. Want dat soort dingen worden toch vaak snel saai..
Wil nog steeds die eierpasta een keer klaarmaken, zag er zó lekker uit!
Ik ben eigenlijk niet zo van de recepten, maar je moet wat als je een beetje afwisseling zoekt.
Ik vind trouwens vaak meer op vegetarische websites, maar de website van de AH navigeert wel makkelijk. 
Wat voor eierpasta? Ik maak wel is carbonarasaus met ei en kaas maar daar moeten dan eigenlijk weer spekjes bij. 
Renske_M schreef:Welkom nieuwe mensen!

@ MonaLieske: ik zou vooral proberen met vleesvervangers te koken als peulvruchten, aubergine, champignons, ei, noten, kaas, enz. Dat moet in Schotland ook wel verkrijgbaar zijn, toch?
En inderdaad lekker receptjes opzoeken op internet, er staat genoeg!
Ja, dat is wat ik nu doe.
Behalve de aubergine...
Bedankt voor de tips! Ik ben dus absoluut geen keukenprinses, ik vind koken saai en ik vind het vreselijk om veel tijd te besteden aan het uitzoeken van recepten en het in de keuken staan, maar ik wil wel gezond eten. Dat botst wel eens.
Dingen als groenteburgers zijn vaak snel en lekker voor de afwisseling. Dus dat mis ik een beetje. Ik heb van de week wel lekkere en betaalbare diepvries falafel gevonden voor als ik een keer wat snels wil maken.
Heb vandaag gebakken aardappels, sperziebonen, ei, kaas en walnoten op, was een lekkere mix.