ga zo ff het recept op mn blog zetten
Zie : http://10taart.blogspot.com/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben bang dat ze er ook niet beter op gaan smaken. Gelukkig heb ik nog een ander toetje voor vanavond (danoontje ijsjes!, jeugdsentiment!
)
Maar niet voor cupcakes
In Lilly's cupcakes zit overigens ook olie.
En daarna maar even een bakstop, want tegenwoordig gaan er weinig dagen voorbij dat hier niet iets staat wat zelf gebakken is. Wordt toch een beetje te gek.
Dat kan ik niet doen, omdat ik dan veel te lang moet staan en dat lukt niet ivm mijn rug.
Maar zelfgebakken oliebollen zijn wel heel erg lekker.
. En troost je, wij hadden ook altijd maanlandschappen met allerlei uitsteeksels
. Schoonmoeder had nog recept vanuit haar boek van de huishoudschool. Veel werk, maar super lekker. Nu heeft ze er geen zin meer in, dus oliebollen kopen we maar. Maar ouderwetse appelflappen bak ik nog wel zelf, want die uit de kraam zijn met veel te veel suiker. Ik doe gewoon appelringen door het beslag halen en dan bakken. Ga ik ook zeker weer doen dit jaar
.
. Staan echt super leuke dingen in.
Laurabram schreef:Zie weer lekkere recepten voorbij komen.
Oooo, oliebollen, als ze net gebakken zijn, zijn ze nog zo lekker knapperig. En troost je, wij hadden ook altijd maanlandschappen met allerlei uitsteeksels
. Schoonmoeder had nog recept vanuit haar boek van de huishoudschool. Veel werk, maar super lekker. Nu heeft ze er geen zin meer in, dus oliebollen kopen we maar. Maar ouderwetse appelflappen bak ik nog wel zelf, want die uit de kraam zijn met veel te veel suiker. Ik doe gewoon appelringen door het beslag halen en dan bakken. Ga ik ook zeker weer doen dit jaar
.
Mezelf nog een bakboekje cadeau gedaan bij de Xenos vanmorgen, 'Petit fours, Macarons & Whoopies'. Staan echt super leuke dingen in.
*edit: typo
Ik snap gewoon niet hoe je zoiets als vanille cupcakes ZO vies kan maken. Naja, het pak is in ieder geval op, ze nu nog proberen kwijt te raken bij me vriendinnen en dan ga ik gewoon lekker zelf cupcakes maken.