Gisteren zijn we uit eten geweest, toen hebben we Argentijns gegeten. (Biefstuk, aardappeltjes en salade)Vandaag gaan we roti eten.
gisteren uit eten geweest: entrecote met champignonsaus, salade en aardappeltjesVandaag: broodje shoarma met sla
Gisteren chinees laten komen. Tomaten soep en gewokte groente met ossehaas en garnalen. Vanavond of eten bij mijn schoonouders of roti
hmmz, ik heb alleen nog Hollandse hap in huis... maar daar heb ik echt geen zin in met dit weer... maar aan de andere kant; het moet wel op ..
Geen zin in uitgebreid koken en eten met deze hitte, dus 't wordt een zelfgemaakte fruitsalade en koude wraps met sla, roomkaas en gerookte zalm.
groot turks brood belegd met tonijn, sla en tomaat in stukjes en dan met zn vijfen opgegeten. Een kommetje soep en water meloen erbij! heerlijk
wendyP schreef:groot turks brood belegd met tonijn, sla en tomaat in stukjes en dan met zn vijfen opgegeten. Een kommetje soep en water meloen erbij! heerlijk Klinkt goed en heerlijk met dit weer.