Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:pfff, ff snel bijgelezen
Ik wil ok wel meedoen. Maar weet niet hoeveel we er hij elkaar moeten hebben voor zo'n besloten workshop.
Misschien dat ik april wel naar cakefantasie ga. Ik zag dat daar nog 2 plekken vrij zijn. Voor mij maakt het niet veel uit of ik naar het midden vh land moet rijden of het zuiden. Moet alleen ff goed kijken naar welke dagen ik kan.
Zie net dat bij cakefantasie op dinsdag is. Dat zou mooi uitkomen, want op dinsdag wordt mijn paard gedaan.
BrittKitt schreef:Wb icing, omgeving Eindhoven is altijd het fijnste natuurlijk, weet alleen bijna geen winkels/workshopgevers.
Mayo schreef:prakkie schreef:pfff, ff snel bijgelezen
Ik wil ok wel meedoen. Maar weet niet hoeveel we er hij elkaar moeten hebben voor zo'n besloten workshop.
Misschien dat ik april wel naar cakefantasie ga. Ik zag dat daar nog 2 plekken vrij zijn. Voor mij maakt het niet veel uit of ik naar het midden vh land moet rijden of het zuiden. Moet alleen ff goed kijken naar welke dagen ik kan.
Zie net dat bij cakefantasie op dinsdag is. Dat zou mooi uitkomen, want op dinsdag wordt mijn paard gedaan.Doen! Gezellig!
Diana-mabel is er ook bij