Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bontjee schreef:Die rode ronde ijsjes met aan het einde een kougom stok ik dacht het chum chum ofziets hete erg jammer dat ze er niet meer zijn.
AnnemiekvM schreef:Wat ik altijd superlekker vond waren chocolade cakejes van het merk Yes.
Ben ze nooit meer tegen gekomen
X_Michelle_X schreef:Ik vond die kleine ijsjes zo lekker, waar er 5 in zo'n zakje zitten, echt inniminie ijsjes, zoo lekker, zoettig laagje en dan ijs binnen in, plastic stukje, in allerlei kleuren.. Al tijden niet meer gezien...
Ook de lackerol paars mis ik..
en heb nog steeds nergens de rice crispies gevonden zonder honing of zonder chocola.. die had ik in Londen.. Hier kan ik ze niet vinden..
iemand een idee hoe ik aan bovenstaande producten kom?
Luisa schreef:Heerlijk om aan de duitse grens te wonen, mn mams gaat iedere week boodschappen doen in duitsland en neemt elke keer een hele krat coca cola vanille voor me mee, van die liter flessen, ben dr echt verslaafd aan! En zo'n fles kost mmaar 85 cent!
Maar oooh wie kan mij verder helpen? Zo'n 2 jaar geleden hadden ze van Lay's ribbelchips met tomatenketchupsmaak, kan ze helemaal nergens meer vinden en mis ze zoooo ontzettend! Echt erg!
Degene die voor mij de gouden tip heeft waar ze nog te koop zijn of die voor mij zo'n zak kan regelen stuur ik hoogst persoonlijk een fles (of meer!) Coca cola vanille !!!
Help
suuzepuus schreef:X_Michelle_X schreef:Ik vond die kleine ijsjes zo lekker, waar er 5 in zo'n zakje zitten, echt inniminie ijsjes, zoo lekker, zoettig laagje en dan ijs binnen in, plastic stukje, in allerlei kleuren.. Al tijden niet meer gezien...
Ook de lackerol paars mis ik..
en heb nog steeds nergens de rice crispies gevonden zonder honing of zonder chocola.. die had ik in Londen.. Hier kan ik ze niet vinden..
iemand een idee hoe ik aan bovenstaande producten kom?
Ow die ijsjes hmmmmmm