icing kleurstoffen? welke kleurstoffen zijn dat dan? Ik weet niet welke soorten kleurstoffen er allemaal zijn maar als het voedselkleurstoffen zijn dan kun je het gebruiken. De kleurstoffen van Wilton, Americolor en Sugarflair worden veel gebruikt.
dan doe ik denk een bloemetje er bovenop. ik ga het niet te moeilijk maken want ik kan het nog niet zo goed. ik denk dat ze het al hartstikke leuk vind als ik al een taart maak. misschien doe ik er wel een sinterklaas op want rond die tijd komt ze thuis.iemand misschien plaatjes hoe je de sinterklaas kan maken?
Kinke, gave taart!! En die herfsttaart was ook echt super mooi!
Heb de hele middag gewerkt aan mijn eerste 2 officiele 'verkoop' taartjes. Morgen gaan ze mee naar de lunchroom en dan even afwachten of het aanslaat Dan mag ik voor hun de taarten gaan maken
MamaMiesje
Geplaatst: 21-10-10 20:03
Enneh...geen foto, Roo?
Ik heb al helemaal bedacht wat ik ga maken als tractatie voor mijn zoontje's verjaardag, voor op school. ('t Is pas in februari, maar soit ) In ieder geval de koekiemonster cupcakes en ik denk als klassencadeautje een dummytaart met fondant, zodat ze bij elke jarige kaarsjes erop kunnen doen om uit te blazen etc.
foto's Roo!! Deze heb ik vanavond nog even gemaakt, is een verrassing voor een vriendin die al een paar weken 'zeurt' om een taart . Na het proeven van onze bruidstaart is ze om en komt regelmatig de zin: je weet het he, citroenvulling" voorbij Gevuld met merengue botercreme en overheerlijke lemoncurd:
we kregen een proefnummer. Is zoiets als Landleven maar dan een stukkie dunner http://www.naobermagazine.nl/main/home/welkom.html Poes viel inderdaad mee Polivy, zelfs ik krijg het voor elkaar Kan alleen geen sliertjes meer zien