Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fleur_yen schreef:O: 70 gr havermout, 1 appel, 5 gr cacao nibs, 4 gr chia, 6 gr hennepzaad, 10 gr rozijnen, kaneel en cacaopoeder
T: smoothie: halve avocado, glas versgeperste sinaasappelsap, 1 appel, takje verse munt, 6 gr lijnzaad, witte druiven, water
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas en kaas
T: appel + handje cashewnoten
T: 200 gr kwark met amandelen, druiven, dv aardbeien, lijnzaad en zo'n 20 gr havermout
A: 'omelet', 2 eieren, 2 tomaten, stuk courgette en kruiden
B: ongeveer 8 km fietsen,10 km mountainbiken, 1u turnen, stalwerkzaamhedenen misschien even paard longeren
D: 1x koffie met gekopte melk (komt misschien nog 1 bij), + 1x koffie met amandelmelk, water

) met een halve avocado, babyspinazie, 1 tomaat en 2 zongedr. tomaten; restje kapucijners met paprika/courgette/wortel
Ik voel me in elk geval zoveel beter sinds ik niet meer eet in functie van wat het lijstje dicteert! Door naar mijn hongergevoel te luisteren eet ik sneller als ik honger heb, maar ik denk niet dat ik meer eet op een dag, in tegendeel.
) 
__Leonie schreef:Gisteren nog helemaal aan mijn lijstje gehouden.
Vandaag
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, rozijntjes, kaneel en appel
T: ongeveer 150g magere kwark met een banaan
L: 2 plakken roggebrood (100g) met pindakaas en komkommer
T: kiwi en peer 1vk cracker met appelstroop
A: Ratatouille van ui, courgette, paprika, aubergine en tomaat met wat spinazie er door heen En wat geroosterde zonnebloempitten. En gebakken aardappeltjes.T: ? misschien nog wat op werk
B: 1.5 uur gewandeld, vanavond 4 uur in de horeca werken, 25 minuten fietsen

), kop koffie