Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Kerrie soep lijkt me heel lekker, nog nooit gehad.
Bhriseis schreef:Mijn lunch is een echte aanrader: een salade met feta en watermeloen! Hoewel de watermeloen een uitgedroogd lichtroze geval is, is het geheel erg smakelijk![]()
O: 80 g haver, rijstmelk, scheut soja banaan, water, lijnzaad; glas soja mild, dubbele thee
B: Boodschappen doen en de paarden verzorgen
T: appel
L: Gemengde sla, kerstomaatjes, olijfjes, fijne sperzieboontjes, basilicum, 80 g feta, watermeloen, scheutje azijn en olijfolie; kommetje met 50 g Quaker, 100 g rijstmelk, 150 g water
T: 2 pruimen, 2 nectarines
T: Roze Cornetto
A: 150 g aardappelen, spinazieburger, sla en tomaatjes met olijfolie en wittewijnazijn
T: Ananas!
KarinvdM schreef:O: Havermout, spelt-, roggevlokken, chia, hennepzaad met yoghurt, water en verse aardbeien en een paar plakjes paardenrookvlees
T: wat galia en honingmeloen
L: Kerriesoep en een salade van kropsla, tomaat, paprika, komkommer en Bieze coleslaw
T: IJsja van alpro vanilledrink, honingmeloen met slagroom en rode druiven
A: broccoli met Boursin cuisine en een runderfiletlapje met champignons, beetje monapudding en een stukje extra pure chocolade na
D: Groene thee, water en slimpie
B: 45 minuten paardrijden
T: paar aardbeien
Laura1589 schreef:Hee dames!
Ik kom ook weer even kijken hier. Heb er een paar slechte dagen opzitten (begrafenis etc.) maar nu weer in t gareel! Lijstje voor vandaag:
O: 2 vk boterhammen met kipfilet, glas sinaasappelsap
T: 1 banaan
L: kleine portie gado-gado (bestond uit alleen groenten met een klein beetje saté saus), flinke portie verse fruitsalade en een krentenbol
T: 1,5 kiwi (helft van de kiwi was vies, dus weggegooid)
D: vegetarische bami met groenten en ei (vriendlief kookt)
T: bakje magere kwark
T: speltcracker met klein beetje boter en appelstroop
mandy358 schreef:@phormicola, we waren in een hele grote winkel en daar stond vanille kwark!![]()
@chantalsmook, ja het is raar om te geloven maar wel fijn!
@brhiseis, we hebben tot nu toe steeds heerlijk weer! Alleen de eerste dan van grand canyon wat minder en gister in bryce canyon ook een middagje wat minder (onweer en regen wat ook wel weer een heel gaaf gezicht was!)
Nette lijstjes allemaal weer! Wel oppassen dat we met het warme weer niet te weinig gaan eten, omdat in bv sla/watermeloen maar zo weinig kcal zitten
Vandaag weer een dagje ontbijt bij hotel, heb me ogen uitgegeken wafels, pannekoeken, muffins, wentelteefjes, aardappelen, bacon, ei nou daar hoef je mij niet blij mee te maken sochtendsdaarna bryce canyon in gegaan dus niet echt geluncht. ( in totaal 11 km, 3,5 u, hoogteverschil van 428 meter gehiked, wel geleerd van grand canyon dat we niet te ver moesten gaan
)
O: kellogs en andere ontbijt granen door blauwe bessem yoghurt, wat stukjes passievrucht
T/L/T: 1 banaan, 1 appel, 1 kaaskruiden broodstick (90 kcal)