Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
! Even afwachten of dat zo blijft.
. Vind het zelf ook altijd leuk om foto's van anderen te zien, dus misschien zijn er daar meer van 
. 

aikon schreef:![]()
![]()
Iemand een goede tip om van oorwormen af te komen? Nu worden mijn boerenkool plantjes aangevallen door ze. Heb in de 13 jaar dat ik hier woon nog nooit last gehad van oorwormen.
Marcella schreef:Zat nu te denk is afval uit het cavia hok goed voor de compost hoop. Wil als bodembedekker strokorrel of hempade gebruiken.
Mogen ze bladafval bonen, bietjes en worteltjes eten als extraatje.
Het schijnt goede voeding te zijn voor mijn rozenstruiken o.a. _CS_ schreef:Sannanasje: ik heb van de week wel mijn watermeloen getopt en enkele zijscheuten eraf gehaald.
Geen idee of de plant daar tegen kan, maar kon niet anders, ding werd zo groot dat de rest in de verdrukking kwam.
Er komen steeds meer armpjes bij... Al heel veel bloempjes, nog geen komkommers te zien. 
Aansterken doen ze wel, ze worden echt enorm. 
anneliesdj schreef:aikon schreef:![]()
![]()
Iemand een goede tip om van oorwormen af te komen? Nu worden mijn boerenkool plantjes aangevallen door ze. Heb in de 13 jaar dat ik hier woon nog nooit last gehad van oorwormen.
Weet je zeker dat oorwormen de boosdoeners zijn?
Want volgens mij zijn die alleen maar nuttig, eten ander ongedierte.
Ze veranderen alles in gatenkaas motief. Of te wel, boerenkool die er uit ziet als een haakwerkje.