[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:47

Lekker dan, Angelique, wat een hel die verbouwing bij jullie!

ja, objectief persoon was erg fijn en ze legde ook enorm snel verbanden enzo, dat relativeert het wel weer een beetje! ja, vond het erg prettig, ze had me echt meteen door :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:48

Fijn dat je iig aan de slag kunt, hopelijk ben je half januari een stuk verder :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:49

kan me er niet meer druk over maken. gaat nu via rechtsbijstand lopen en dan is het niet langer ons pakkie an om hem achter zijn broek aan te zitten en dingen al dan niet te slikken...
gelukkig krijgt ie nog een smak geld en dat houden we dus voorlopig lekker achter.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:17

fijn dat je zo goed met iemand hebt kunnen praten ingrid :j

angelique, hopelijk kunnen jullie nu iemand inschakelen die de boel afmaakt...

vanochtend op de weegschaal gestaan... 55,6 kg :) moet wel zeggen dat ik weinig eet de laatste tijd, zit niet lekker in mijn vel, erg druk qua werk en zo... heb ook echt heel erg weinig eetlust.. probeer wel gezond te eten :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:17

Hier trouwens handig lijstje, vond ik op valtaf:

Soepstengel: 18 kcal
Rijstwafel: 19 kcal
Lange vinger: 21 kcal
Biscuitje: 22 kcal
Mini crackers: 27 kcal
Bastognekoek: 49 kcal
Speculaasje: 49 kcal
Rozijnen (handje): 54 kcal
Cracottes kant-en-klaar aardbei:58
Sultana: 58 kcal
Ontbijtkoek volkoren: 60 kcal
Ontbijtkoek: 61 kcal
Sultana hartig: 62 kcal
Cracottes kant-en-klaar chocolade: 63
Time out biscuit naturel: 64 kcal
Evergreen hartig: 71 kcal
Evergreen: 74 kcal
Sultana Yofruit: 76 kcal
Kandijkoek: 81 kcal
Hero B’tween free: 82 kcal
Mueslireep: 86 kcal
Milkbreak: 89 kcal
Eierkoek: 90 kcal
Hero B’tween: 110 kcal
Fruitkick: 130 kcal
Krentenbol: 134 kcal
Dubbelop ontbijtkoek: 164 kcal
Snelle Jelle ontbijtkoek: 168 kcal
Bammetje zonnebloempitten: 199 kcal
Hero B’tween big: 222 kcal

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:11

Nogmaals bedankt voor het welkom allemaal :)

Ingrid: Ja ben ik weer met al m'n smileys :)) Koetsiersbewijs is idd erg leuk :j Heb de hele winter tot aan het voorjaar elke donderdag avond menles en over een poosje ook theorielessen. Erg gezellig ook, want veel mensen van de menvereniging ken ik al omdat ik 2 jaar gegroomd heb bij wedstrijden en ook wel als vrijwilliger heb geholpen. Kan ook wel een beetje mennen, gewoon langs de weg en door het bos, maar heb nooit dressuurles ofzo gehad en dat achenbach systeem is ook nog knap lastig :)) Maar wel heel leuk :D
Die stap om weer te gaan sporten is idd heel groot.. Zo 's middags heb ik er best zin in, maar dan rond een uurtje of 6 is het helemaal donker en heb ik honger en om dan te wachten met eten en eerst van 7 tot 8 oid te gaan sporten en dán pas eten kan ik me momenteel echt niet toe zetten :=

Jeetje wat een rotsituatie!! :oo :(:) Fijn dat de relatie is bijgedraaid. Maar hoe zit het nu met je ouders dan? Helemaal geen contact meer of is die situatie verbeterd nou je een eigen plekkie hebt en wat meer tijd voor jezelf? Wel goed dat je er met iemand over praat die je kan helpen ermee om te gaan :j
En een Tinkermeisje? :oo Heb je een paard gekocht? :D

Lees iets over shakes... Ik heb daar laatst ook over zitten denken :o Roep elke keer heel hard dat ik het op eigen kracht wil doen met gezond eten enzo. Alleen als ik nou weer vastloop terwijl ik wel gezond bezig ben wil ik zoiets misschien ook eens proberen. Op gewicht blijven lukt me wel aardig, alleen dat afvallen he... :=

Dat van die kaas is herkenbaar := Vind sommige ook net plastic, maar dat komt dus doordat het voorgesneden plakken zijn? Ben gek op jong belegen 48+ kaas := Af en toe een stukje moet kunnen vind ik :j Maar ga dan denk ik toch eens kijken voor

Wat goed Imre! 3 kilo er af :D

Pivanti: Van de zomer deed ik wel altijd 's avonds laat nog sporten :j Maar nou het zo donker en koud is kan ik me er niet goed toe zetten :o Heb ook veel eerder honger dan in de zomer lijkt het wel :+ Mennen deed ik al wel, heb 2 jaar gegroomd met menwedstrijden en hielp ook wel als vrijwilliger bij wedstrijden op de menvereniging. En heb zelf met ritten ook wel gereden, dus kan wel een beetje rondsturen, alleen heb nooit echt les gehad, moet nou alles volgens het boekje leren natuurlijk en is best wennen hoor :)) Het is opeens knap lastig! Maar wel heel leuk en gezellig ook :j
Andere sportschool is er niet :n Deze is van 9 tot 12 en 4 tot 10 open en op zaterdag alleen de ochtend en op zondag is ie dicht. Zou wel 's middags kunnen gaan fitnessen ofzo, maar die lessen zijn vanaf half 7/7 uur.
Kickboksen vind ik ook heel leuk, is in de sportschool op dinsdag en vrijdagavond. En hier in het dorp worden ook kickbokslessen gegeven en dat is op maandag en vrijdagavond.. Komt ook weer niet zo goed uit dus := Mja waar een wil is is een weg en ik kán op zich wel, maar om 's avonds met dat prutweer nog van de bank te komen lukt gewoon even niet :=

Ai een half jaar is wel lang, maar dan heb je ook wel de tijd om nog goed te oefenen of eventueel wat hulp te zoeken met leren.
Je bent er maar druk mee met je school en werk! :))

Angelique: Heb je het me al eens verteld? :o Ben af en toe net een vergiet hoor :o Of was ik toen al niet meer zo actief hier? Heb echt een MEGA dip gehad wat betreft gezonde levensstijl := Maar ben mezelf nou weer aan het skuppen :)) (vind het gezellig om hier terug te zijn, maar toch ook wel frustrerend dat ik het zonder af en toe een schop onder m'n hol niet op eigen kracht kan volhouden :o )
Weet je al of het een jongetje of een meisje is?
En wat een gedoe met die aannemer!! Er lopen toch ook prutsers rond he := En klantvriendelijkheid is vaak ver te zoeken..

Dat lijstje is idd handig Sizzy!!
Ik heb ook weer een afslankplan gemaakt op valtaf := Heb mezelf 25 weken gegeven om van de 78,8 (weeg ik nu :o ) naar de 68 te gaan (bij een lengte van 1.77m) Zowiezo eerst maar eens terug naar de 74, want dat gewicht heb ik jaren vast weten te houden en baal dus ook goed dat ik weer boven de 75 ben gekomen :\

Waar ik ook steeds meer mee zit is dat m'n huid niet strak is. Nou kreeg ik laatst een tip dat ik met zo'n ijsding (zo'n pak om te koelen ) over m'n huid moest gaan om het koud te laten worden en dan de warme föhn er op, en dat steeds afwisselen en elke dag doen. Dan wordt de doorbloeding beter en zou m'n huid weer wat strakker moeten worden? Weet niet of het grote onzin is, maar denk dat ik het toch maar ga proberen :o Hebben jullie hier ook last van en misschien nog tips? Ben al jaren rond dit gewicht, en vroeger dacht ik altijd van achhh het trekt nog wel bij, maar ben al een paar jaar verder en begin lichtelijk de hoop op te geven dat het vanzelf wel bijtrekt :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:18

Oh en dan nog even mijn dag.. Tis niet geweldig, beetje moeite met op gang komen := Heel onregelmatig gegeten ook, maar dit was het vandaag in totaal: (verdeeld over de ochtend en middag)
-4 volkoren crackers met boter (dieetella) en kipfilet
-2 plakjes ontbijtkoek, 1 met boter en 1 zonder
-appel
-beker halfvolle chocolademelk
*Avondeten: allerlei roerbakgroenten, gebakken kipblokjes, zilvervliesrijst en een soort satesausje.
En vanavond neem ik denk ik een schaaltje special K (zonder iets erdoor, omdat ik gewoon wat te knabbelen wil en anders naar de chips grijp := )

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:47

Angelique, ohh 25 weken alweer! Wat een gedoe met die aannemer zeg!! pfff balen! Ohh gelukkig dat je nog niet alles betaalt hebt! Heb je dat mooi achter de hand nog! Ook al hoeven jullie hem nu niet meer achter de broek aan te zitten... het duurt allemaal wel weer langer...

Ja doe nu hippische bedrijfskunde HBO. Ik ga denk ik maar eens bij de open dagen kijken welke opleiding me t meeste aanspreekt. Voordeel van sph vind ik dat het allemaal wat breder is. Pabo is wat specifieker..
Wat doet een leraarondersteuner precies, wat is t verschil met wat een leraar wel mag?

Ingrid, fijn dat t een goed gesprek was! Kan me voorstellen dat je hoofd nu helemaal over loopt!

Wendy, ja precies als je eenmaal lekker warmpjes op de bank zit.... :P |Volgens mij is iedereen in de winter een stuk minder fanatiek haha
Moet je ook verplicht via t achenbach (of hoe je t ook schrijft) systeem mennen? Vind t opzich wel fijn systeem.
Koetsiersbewijs examen valt ook wel mee hoor, ik heb t voor school moeten halen. Had heeeeel weinig les gehad en t ook gehaald ;) Is ook maar net welke examinator je hebt... mijne was vast niet de strengste... want vergat meerdere keren om te kijken bij t afslaan :P

Zo belastingrecht ging wel goed vandaag! Dat moet ik gehaald hebben. Kreeg precies de toets die ik wist, en de antwoorden uit mn hoofd geleerd had!!
Vrees wel dat ik die van gisteren niet gehaald hebt...

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:59

hallo, mag ik me ook melden? Dan zal ik me voorstellen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:01

Ja in de les is achenbach verplicht :j Ook omdat ik examen wil doen voor koetsiersbewijs :) Daarna mag je natuurlijk zelf weten :)) Het gaat mij ook niet om dat papiertje hoor, maar Tryggur kan niet voor de kar, ik groom niet meer en wilde toch graag mennen. Dus nu heb ik gewoon bijna een half jaar elke week les :) (zijn 3 paarden beschikbaar gesteld door mensen van de menvereniging voor de lessen) en het is gewoon gezellig, ook het barhangen erna :))

Fijn dat het examen zo goed ging!!

Avondeten was niet zo'n succes hier := Moeders is de laatste tijd dingetjes aan het uitproberen, nou weet ik niet of ik dat wel zo leuk vind.. := Sausje maar achterwege gelaten en alleen wat roerbakgroenten met rijst en kip gegeten, droge hap :)) Heb nou zin in wat lekkers := Maar moet ik niet doen natuurlijk (de bakken ijs zijn er doorheen gevlogen de laatste tijd :o )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:03

Ik heb nou trouwens een pakje tortilla's (dat kan je toch ook gewoon gebruiken ipv wraps? := ) en philadelphia light en kipfilet en sla.. Schijnt wel lekker te zijn, weer eens wat anders, en lijkt mij op zich ook wel redelijk gezond of valt dat tegen? := (als lunch, of een paar plakjes als tussendoortje)
Met gerookte zalm en philadelphia en sla schijnt ook erg lekker te zijn, alleen de zalm was op in de winkel :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:06

Dat schijnt idd ook lekker te zijn als tussendoortje, Wendy! las er ook iets over op VT :j
Hihi, je mams aan het uitproberen? Bij ons thuis viel dat meestal ook nooit goed :+

Heb nog wel contact met mn ouders, maar goed, het is gewoon allemaal beetje lastig en ongemakkelijk, heeft gewoon tijd nodig helaas...
En jaaa heb een veulen gekocht :j beetje ongepland, maar goed ze kwam voorbij en was meteen verliefd, dus tja, had geen keuze :+ zaterdag is ze gespeend en verhuisd, ze staat nu zo'n 20 min. fietsen van Niels vandaan :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:13

Ja ik denk dat ik vanavond wat van die rolletjes ga maken en in plakjes snijden en goed verpakt in de koelkast leg, als ik dan lekkere trek heb kan ik af en toe een stukje pakken (als ik dat vandaag maak ligt het er ook alvast voor morgen, dat kan je wel bewaren in de koelkast imo). Las het idd ook op VT :j

Fijn dat je in elk geval nog wel contact hebt :j Tijd zal het idd nodig hebben :(:) maar zolang jullie wel blijven praten kunnen jullie ook weer naar elkaar toe groeien :)

Oh wat leuk dat je een veulen hebt!!!! :D En tja ongepland.. scheelt dat een veulen nog niet zoveel tijd kost :P Kan je mooi alvast een band opbouwen enzo :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:15

Ja precies, daarom heb ik ook een veulen nu :j heb niet de tijd om elke dag langs te gaan, maar vind de rust die het mij ook in mn hoofd geeft wel heerlijk :o :)

Daarom ben ik ook met iemand wezen praten, moet het eerst even gezellig hebben weer met mezelf, voordat ik de houding van mn ouders kan relativeren en er boven kan staan :=
maar goed, zal allemaal wel goed komen uiteindelijk :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:17

Heerlijk is dat he, gewoon gaan knuffelen :) Ik heb ook al weeeken niet op Tryggur gereden :o Ga net zo lief een half uur staan knuffelen en kriebelen :+: Die mafkees heeft zelfs van die buien dattie z'n eten ervoor laat staan :))
Praten is zowiezo goed :j En nu idd even je energie in jezelf stoppen ipv anderen. Kun je er ook wel met vriendinnen over praten? :) Uiteindelijk komt het vast goed :j Rustig de tijd voor nemen :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:22

Kwijlll :~

Afbeelding

Afbeelding

En met de hele club:
Afbeelding

En zo te zien heeft ze vriendschap gesloten met Luna, die dr in het begin even duidelijk heeft verteld wie de baas is :+
Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:23

Wat een knapperd!! :D Wordt wel het stevige type of niet? :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:26

Ja en een grote maat..verwachte stokmaat 1,65m :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:28

Oh das een mooi maatje :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:42

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:01

Ja daar pas je prima op :j

Ik kon het niet laten om zo'n wrap te proberen :=
Heb er philadelphia basilicum opgesmeerd, 2 plakjes kipfilet met tuinkruiden, klein beetje brie en wat sla en toen opgerold en in stukjes gesneden. 2 stukjes geproeft ( :9 :D ) en de rest in een zakje in de koelkast gelegd :Y)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:05

hmmmm dat klinkt wel erg goed zeg!

Ik ga zo maar lekker sinaasappeltje eten :9 heb nog 2 kilo liggen maar ben over het algemeen te lui om ze te schillen :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:08

Ja is echt ernstig lekker!!! :9 En nog redelijk gezond ook (of naja, de philadelphia light is te doen, kipfilet en sla :Y) hoe gezond zijn wraps en brie eigenlijk? := Brie heb ik er 3 dunne plakjes opgedaan per wrap )

Dat te lui zijn is zó herkenbaar :=

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:25

brie is niet zo heel erg gezond wendy, meestal 60+ ofzo...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:29

Was ik al bang voor := Heb daarom ook maar een heel klein beetje brie erbij gedaan :) 3 dunne plakjes verdeeld over de wrap :)