Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Verder zijn dingen voor mijn hond of paard altijd welkom 
ik denk dat ik dat nooit leer om te eten!

dat is toch niet erg? Ik bedoelde ook niet dat ik het stom vind ofzo dat je uitgaat. Moet iedereen lekker zelf weten
maar ik wilde alleen maar zeggen, toen je zo’n reactie gaf van huh stap jij nooit, dat het gewoon niet voor alle mensen zulk soort dingen erin zit, snap je?
en ook nog die varkensgriep. Jakkes.
. Daarna ging ik, maar ze rende niet onder mij uit!!! Joeppie!! Was wel 1 paard in de bak, dus dat is toch weer 1 overwinnen, niet waar? Ze doet het namelijk ene keer wel bij 1 paard in de bak andere keer niet. Ik heb ook voltes geoefend in de galop, maar dan aan te springen zonder dat je de bakrand bij je hebt.. vind ik best wel lastig! Omdat ik het moeilijk kan inschatten (omdat ik onbewust volte ene keer groter maak dan de andere keer, scheelt toch weer net een paar seconde, en dan ben ik te laat of te vroeg). Daarna gewoon voltes gedraafd, ik gaf beetje been omdat ik vond dat ze te SLOOM liep (???) en ze snapte het even niet, wilde gelijk weer in de galop aan springen, dus ze let wel goed op maar ik legde natuurlijk mijn been niet achter de singel, dus kreeg een bok daarna haha omdat ik haar terug nam
Madeir ging er ook van door (vanuit de galop) ik schrok even omdat ze heel hard de bocht om galoppeerde (wist wel dat er ergens een bocht zat, maar moeilijk in te schatten he als een paard zo er van door gaat dat je ook haast niets meer kan horen)… Maar daarna moest ik zelfs gewoon lachen, MEIDEN IK BEN NIET MEER BANG VOOR HAAR!!! En dat is voor mij, hoe belachelijk het misschien ook klinkt, een super overwinnen
Sizzy schreef:benangelique schreef:ze zeggen indd dat je bier moet leren drinken. nou, ik vind iets lekker of vind dat niet. net als olijven, die moet je ook leren eten. laat maar!
en nu vind ik ze zelfs lekker (alleen de groene trouwens)

had ook een hele mooie grote ronde vaas gekocht, wil ik hem thuis schoon maken, pak ik hem op, knapt ie in mn handen uit elkaar
heb me flink in mn vinger gesneden, en bloeden als een rund
u een strakke pleister er omheen, bloeden is gelukkig gestopt, maar t klopt wel heel erg..