En je hebt helemaal gelijk. Ik blijf nu ook al een paar weken stabiel op 65 terwijl ik veel snoep (koekjes dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyjoy schreef:Planning:
O: 2 br boterhammen; 2x kipfilet
L: 2 br boterhammen; 1x kipfilet, 1x eetlepel eiersalade, 2 geperste sinaasappels
T: appel
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
A: zvrijst, varkensrollade & veel broccoli
T: ?
Beweging: winkelen (2 uur stad), 20 min fietsen (later op de dag) & 1 uur sporten
Ilse schreef:Nee ik heb het niet lopen rondstrooien, vind het nu al stinkmodder dat ik het wat vriendinnen moet gaan vertellen, want ik ben nog de enige zonder rijbewijs, en dat is poedersuiker
Maar het lag niet aan het weer, ik reed gewoon beroerd, deed allemaal dingen die ik normaal nooit zou doen
Nu heb ik hoofdpijn
garny95 schreef:LMR schreef:Woooow ik had net de onverklaarbare aandrang om me te wegen, en weeg gewoon 65,9! Whoeoeeee
![]()
![]()
is whoeieeee omdat je blij bent of huil je nu ?
Ilse schreef:@#$%^&*![]()
Ik ben gezakt! Verdomme, echt alles ging mis, terwijl ik normaal juist super netjes rij![]()
En het ergste is dat ik bijna geen geld meer heb voor een nieuw examen, en eigenlijk ook helemaal geen zin, ben er klaar mee, al dat werk voor niks![]()
Bleh, heb ook helemaal geen trek nu, en moet straks ook nog kerstcadeautjes kopen, jottum
Patriesja schreef:Waaaaaaah ik heb het zooooooooo kouwwwd
My day
O yoghurt met cruesli
TD 2 evergeen
L 2 crackers vruchtenhagel/kaas/casselerib krentenbol met kaas/appel
TD rauwkost-appel
TD net 2 bon bonnetjes
A rijst met groenten en kip
ladyjoy schreef:IK HEB VOOR HET EERST IN M'N LEVEN EEN JURKJE GEKOCHT!!!
WOW GROOT NIEUWS HAHAHA
LittleAnn schreef:Hehhee Luuz weer aan de koekjes, het is ook te verleidelijk he meis! Wanneer is jouw tentamentijd eigenlijk afgelopen?
Oh ja zeker hoor, deze dame blijft lekker vrijgezel, heb mijn lesje voorlopig wel geleerd...Is wel een leuke bijkomstigheid dat ie leuk om te zien is toch
Mocca schreef:Oh jeetje sterkte Siz!
Jongens, ik heb zometeen kerstgala (zit al helemaal opgetut klaar), en daarna ga ik meteen op vakantie! Dus ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Tot volgend jaar.