Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LittleAnn schreef:Missmiekie: je weet dat je ontbijt heel belangrijk is vanwege je spijsvertering e.d.? Ik was vroeger ook zo, kreeg nooit iets weg s ochtends, maar dat betekent niet dat je daarom ook beter bezig bent met afvallen weet je....
LittleAnn schreef:2 boterhammen en een bakje yoghurt, dat vind ik een prima ontbijt eerlijk gezegd, al een stuk beter dan die ene Sonja boterham....Ja het is bij mij nu zelfs zo dat ik met honger wakker word, echt apart
Nienke_ schreef:Je kan er alles van zeggen dames maar je kunt er wel mee afvallen! Bereik je ideale gewicht! Hoelang je op dat gewicht blijft staat er niet bij.
Ik heb het de eerste 3 weken van januari gevolgd en ik moet zeggen dat ik wel een goede start heb gemaakt. Dat gaf voor mij de motivatie om verder te gaan. Dan wel op mijn eigen "meer verantwoorde manier". Bij mij was het altijd zo: Na 2 weken weinig resultaat, gauw een reep chocolade als troost!
Nu ben ik 10 kilo kwijt en ipv stabiliseren ben ik verdori al weer een kilo kwijt. En dat na 6 stukken taart in 48 uur!
Sizzy schreef:Wanneer je gezond afvalt, loop je als het goed is op een gegeven moment ook niet met overgewicht
missmiekie schreef:Ik heb heel veel bewondering voor de mensen die dat zo kunnen, dus op een superverantwoorde manier toch 10 kilo afvallen, maar ik kan dat echt niet.
Ik heb hetzelfde als Nienke, ik moet snel resultaat zien en dan ga ik daarna wel opbouwen naar een gezondere eetstijl. Anders dan voel ik me na 2 weken(voor mijn gevoel ontzettend mn best doen) zo sago, huilerig etc, dat ik iets lekkers pak en het zo opeet...
@Nienke_: Ik hou het ook bij. Ik zit veel rond de 1000-1100.(sorry sorry, soms iets meer, soms iets minder)
Ik ga nu eerst eens beginnen met SB-en (als het boek er is) en dan zullen we eens verder kijken..
Henzz schreef:missmiekie schreef:Ik heb heel veel bewondering voor de mensen die dat zo kunnen, dus op een superverantwoorde manier toch 10 kilo afvallen, maar ik kan dat echt niet.
Ik heb hetzelfde als Nienke, ik moet snel resultaat zien en dan ga ik daarna wel opbouwen naar een gezondere eetstijl. Anders dan voel ik me na 2 weken(voor mijn gevoel ontzettend mn best doen) zo sago, huilerig etc, dat ik iets lekkers pak en het zo opeet...
@Nienke_: Ik hou het ook bij. Ik zit veel rond de 1000-1100.(sorry sorry, soms iets meer, soms iets minder)
Ik ga nu eerst eens beginnen met SB-en (als het boek er is) en dan zullen we eens verder kijken..
Als je op de verantwoorde manier (zoals we het nu even noemen) afvalt, zul je echt niet gauw een vreetbui krijgen want je lijdt echt geen honger! En je kunt best eens wat lekker pakken. Ik denk dat je echt weer aankomt als je NA het afvallen een gezondere leefstijl op wilt bouwen. Dan kom je waarschijnlijk toch weer aan!
Henzz schreef:missmiekie schreef:Ik heb heel veel bewondering voor de mensen die dat zo kunnen, dus op een superverantwoorde manier toch 10 kilo afvallen, maar ik kan dat echt niet.
Als je op de verantwoorde manier (zoals we het nu even noemen) afvalt, zul je echt niet gauw een vreetbui krijgen want je lijdt echt geen honger! En je kunt best eens wat lekker pakken. Ik denk dat je echt weer aankomt als je NA het afvallen een gezondere leefstijl op wilt bouwen. Dan kom je waarschijnlijk toch weer aan!