Ga eens weer wat normaler met eten om en voer je eten op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kenso0wlover schreef:O: bruine boterham met eitje + maisboterhammetje met kaas + glas halfvollemelk
T: /
L: 3 hele kleine maisboterhammetjes, 2 met 30+ kaas, 1 met pindakaas + cup a soup
T: 2 Sultana koekjes
A: gebakken aardappels, vales mediteraan, sla
Zo naar de tandarts EN mijn beugel is er vanmorgen uitgehaaldJoehoe!

?
Sizzy schreef:Ik ga niet eens meer zeggen denk ik dat je eens moet stoppen met je druk te maken over een paar extra kcal
Ga eens weer wat normaler met eten om en voer je eten op.
En ik ga ook niet meer zo obsessief met het eten om. Pak ook veel makkelijker nu iets wat buiten mijn planning valt, zonder me écht druk te maken over die paar kcal meer. Alleen dat taartje vond ik wel wat té erg 
) en daar gaat veel van gegeten worden. Zondag gaan we met mijn werk uit eten, dus dat wordt ook ijs toe enzo
vossieman schreef:ik heb zoiets deze maand maar wat meer kcalrietjes heb namelijk nog 2 chocoletters liggen en een speculaas pop denk dak van die choco maar wat ga maken en voor de rest maar in jan weer wat strenger op letten voor de rest mijn dagje
o : magere yoghurt met klein handje chrunch
T: choco letter melk handje pepernoten en twee lange vingers traktatie en sultana beetje veel van het goede
L : een broodje niks erop
A: een bijna verbrandde pizza
T: fruit en nog een stukje pure chocola zou wel weer lekker aangekomen zijn vandaag maar ik kan me gewoon niet beheersen

maak me gewoon beetje zorgen om je
dat je niet doorslaat de andere kant op.

Ik vergeet nu soms zelfs mijn dagplanning in te vullen in de kcalchecker en dat is voor mij echt een grote vooruitgang! Ik durfde eerst niet echt iets te eten voordat ik het ingevuld had namelijk 
En mijn vriend houdt me nu ook wat beter in de gaten, dus dat gaat niet weer (bijna) de verkeerde kant op hoor
) fietsen, paarden doen etc. Maarja.
ik zou proberen niet te negatief te zijn. Maar het idee dat ik nog 22,5 kilo moet afvallen... Tja da's altijd best moeilijk he? Nog zoveel...
LotteAnna schreef:@annetje; het viel mij ook op, en ik denk wel meerdere. Toch vind ik dat je nog best wel wat meer kc's mag eten. En je niet druk moet maken wanneer er wat meer kc's in een stukje brood zitten.