Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als je wat meer geld hebt kun je ook kant en klare salades kopen, die van de AH zijn echt verrukkelijk. Tequiro schreef:VanillaQueen schreef:Sizzy ik ben 1.79, zal wel even een keer een totaalplaatje posten![]()
Nouja ik weeg dus gewoon weer 69 maar het boeit me niet zo, er is iig geen vet bijgekomen dus wat het dan is weet ik ook niet. 66 ziet er leuker uit als getalletje maar dat zegt dan blijkbaar dus ook niet alles.
Verhouding lengte en gewicht is goed. Je hoeft echt niet meer af te vallen. Je wilt misschien wat strakker in je vel zitten?
).
(en die laatste kilo's gaan zooo langzaam en dan krijg je de neiging om op te geven
)
) en een mandarijntje
dadelijk weer naar de lijnclub, ik gok hetzelfde gebleven of een halve eraf maar goed de laatste weken viel het alsmaar tegen
dus ben benieuwd.
) woog ik 73 kg er waren er 8 af maar nu al weer 2 bij
. ik wil er graag nog een paar af hebben voor de zomer, kga met 2 slanke vriendinnen op vakantie dus kwil me dan ni "die dikke" voelen. mijn probleem is mijn buik en borsten, mijn benen en kont vind ik ni zoon probleem maar die buik pfff ik lijk wel zwanger....
Mocca schreef:Plannen;
O: Schaaltje magere joghurt met muesli
T: Sinaasappel
L: 2 volkorenboterhammen, 1 appelstroop, 1 rookvlees
T: Trosje druiven
A: Bloemkool, mager rundvlees en gekookte aardappels
T: Nog wat druiven, en een café noirtje

maar juist die laatste kilo's zijn moeilijk kwijt te raken. 
Ilse schreef:Ook zo verslaafd aan de Café Noirs? Ik heb ze vanmiddag op mijn stage ontdekt
En dan vooral omdat ze maar 30 caloriën per stuk hebben, en dat is écht niet veel, als je je bedenkt dat zelfs een simpel speculaasje er al 60 heeft.
Daarbij zijn ze gewoon erg lekker.

Lady_Promiss schreef:nou ik heb me gewoon laten opereren aan mijn keelamandelen...
jaja in een week tijd 6 kg afgevallen .. ...
maar k heb nou wel honger en een nieuwe garderobbe nodig .. ik blijf mijn broek ophijzen...
maar ik wens je veel suc6.....
. In 1 dag 2 kilo
, nu ja dat ws wel weer bij
. Dit is niet gezond iig
.
) en een beker melk.VanillaQueen schreef:Nouja ik weeg dus gewoon weer 69 maar het boeit me niet zo, er is iig geen vet bijgekomen dus wat het dan is weet ik ook niet. 66 ziet er leuker uit als getalletje maar dat zegt dan blijkbaar dus ook niet alles.

Neem overigens wel wat crackers bij mijn fruit, anders wordt ik veel te flauw.

] en daarna toen ik 3957385738157 uur vertraging had met de trein en eenzaam in de kou moest wachten terwijl ik nog niet gegeten had, arghh. Slechte dag. Maar is niet zo erg want het pizzametvriendinnenmaken gaat niet door morgen
Het zit juist vol ellenlange enden fietsen/sporten/paardrijden enzo, en ik heb alvast even besloten dat ik als diner dan maar een maaltijdsalade neem [ik heb de Italiaanse van AH ontdekt oeh (L)]
Vanavond de ultieme verleidingstest...ondanks dat het pizza maken niet doorgaat gaan we wel filmpjes kijken e.d. en dan komen er natuurlijk ook de lekkerste dingen op tafel maar ikblijferaf! Ook niet 1 dingetje want dan weet ik alweer hoe het afloopt...ik beloof het bij deze aan mijzelf