ChantalSmook schreef:Oamaru, in hoeverre wil je die 3 kg kwijt of wil je gewoon wat strakker worden? Ik ben boven smal en mijn buik/benen/billen zijn best flink. Mijn moeder loopt ook te zeuren steeds dat ik zo smal word (dat ben ik nooit geweest en vergeleken met mijn zus ben ik nu smal omdat het contrast gewoon groot is)Maar als ik nog meer afval gaat het erboven ook af en niet zozeer bij mijn probleemgebieden. Mijn BMI is verder netjes. Daarom ben ik nu begonnen met meer sporten en verstevigen van mijn spieren zodat het strakker word en mijn probleem gebieden hopelijk beter worden. Met mijn eetpatroon zou ik stabiel moeten blijven als ik straks minder zou sporten.
Misschien dat dat iets is voor jou?
Zit echt wel wat rond m'n buik wat er niet hoort te zitten, met m'n 178 en 64 kilo niet te zwaar. Sporten doe ik al vrij veel, en doe al weken een poging om mezelf aan de Shred te zetten. Ik ga m'n best doen in ieder geval.
Wat ik wel merk is dat nu ik zo min mogelijk E/nummers en troep eet dat m'n darmen een stuk rustiger zijn en dus meer energie heb om ook daadwerkelijk te kunnen sporten.