Recept uit de allerhande. cannelloni gevuld met gehakt/tomaat/kruiden en daarover spinazie a la crème en geraspte kaas. Als bijgerecht de gestoofde courgettes in tomatensaus met knoflook en basilicum
Jet
Geplaatst: 28-08-12 18:59
Verse tortelini met kaassaus, mozzarella, gorgonzola, geraspte kaas, ham en gerookte spekjes!
Ik heb samen met een vriendin uitgebreid voor mijn ouders gekookt. Op het menu stond aardappeltjes in de schil, uit de oven met rozemarijn, een soort 'bonensalade'; sperziebonen en snijbonen met spekjes en ui, een venkel-sinaasappelsalade en varkenshaas in roomsaus. Als toetje een 'deconstructed lemoncurd cheesecake': lange vingers, mascarpone gemengd met lemoncurd, slagroom en wat vers rood fruit.
We hebben allemaal héérlijk gesmuld!
Eskimo
Geplaatst: 29-08-12 00:31
Eskimo schreef:
Worteltjes met gekookte aardappeltjes en kippenvleugeltjes
Ipv van de kippenvleugeltjes hebben we tilapia met een krokant laagje van mosterd en nog wat.. Met als toetje naturel activia met stukjes banaan (Ze hebben die hier in grote bakken) en net lekker sushi geluncht
Ik ga vandaag een wokmaaltijd maken van kip, krieltjes, wokgroentes, en daardoor heen komt beetje peperroom saus. Al eens een keer voor me ouders vroeger gemaakt was heerlijk en hoop nu dat mijn vriend het ook lekker vind.