Ik ga me zo maar is richting douche wagen. En daarna even naar de super want mijn vader heeft de ingredienten van mijn taart opgegeten. En wie wil er morgen taart hebben wat vers gebakken is. Diezelfde vader.
Dat overwoog ik als maar dat vind ik dan weer zielig. Hij heeft heel hard moeten werken de laatste tijd dus ik gooi wel even een boterhammetje in de toaster dan red ik het wel tot een uurtje of 11.
Hmmm nee inderdaad, dan verdient hij wel een dagje uitslapen ja ..
SuSem
Geplaatst: 30-04-09 09:11
zooo... ik is ook weer wakker
We zijn gisteravond toch nog ff de kroeg in gedoken, was erg gezellig , alleen toen we thuis kwamen, lag er een dood vogeltje op ons te wachten , die stoute katten toch altijd
Zometeen ff lekker douchen, en dan op ons balkonnetje ontbijten , afbakbroodjes en een witte boterham met aardbeien jum
Gisteren was echt schandalig qua eten voor mij haha maar goed, vandaag weer netjes oppakken! Heel de week ging het top
ItsMe2
Geplaatst: 30-04-09 10:06
Is dat overdreven dat ik mij geen leven voor kan stellen zonder stappen?
Tuurlijk snap ik ook dat er meer is dan uitgaan!! Maar op school is het ook druk, en thuis is er soms ook de nodige spanning omdat we met zen 7en zijn.. En als ik uitga, dan kan ik alles vergeten, en nee ik vergeet het dan niet omdat ik zoveel drink!! Maar gewoon door is een keer wat anders te horen dan wat je hele dagen thuis hoort, en daarna lekker springen en dansen en gek doen in de disco! En zolang mijn school + werk er niet onder lijdt, hebben mijn ouders er geen problemen mee dat ik elke week ga stappen! Het stappen is naast mijn paard gewoon een uitlaatklep voor mij, en mijn paard staat aan huis, dus zodra ik van de stal weer in de keuken kom, hoor je meteen weer hetzelfde...
Maar iedereen zijn eigen ding toch??
@ paulien: Sorry ik had er niet aangedacht dat jou ogen gevoelig zijn voor dat licht .
Ellen, snap ook wel dat uitgaan een soort van bevrijding van alles is. Ik ben eerlijk gezegd de enige van mijn school die nooit uit gaat. Maarja ik heb er geen behoefte aan. Heeft ook met bepaalde dingen die in mijn verleden zijn gebeurd te maken.
@ Noor: Nee oke als je er geen behoefte aan hebt, dan moet je het ook niet doen!! Maar ik kreeg beetje het gevoel dat het apart is dat je elke week gaat stappen!
Net heel fijn gereden weer! Nu snel douchen en dan met vriendinnetje lunchen & richting Breda om wat te drinken. Vanavond al richting m'n ouders voor weekendje weg