Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Madeira_ schreef:katiavl schreef:
Weet ik niet.. Het schijnt dat er drie factoren zijn voor galstenen:
- overgewicht (wel raar dat het dan nu komt, niet toen ik 24,5 kilo zwaarder was..? Misschien omdat ik jonger was?)
- cholestrol gehalte te hoog (regelmatig gecontroleerd, was altijd netjes)
- erfelijkheid (niemand in mijn familie heeft het zover wij weten)
Madeira_ schreef:Noor, bij mij zei de vrouw: ''ik kan niet alles vertellen, ik geef de foto's aan de arts. Maar kan je wel zeggen dat ik galstenen zie..''
Sizzy, ik zou niet weten.. Zou kunnen.. Ik eet trouwens wel veel minder vet sinds het maagbandje.. Maar dan zou er juist geen galstenen moeten onstaan lijkt mij..?
Katia, wat namen ze weg? De galblaas?
Zal het even kort noteren:
Is dat niet wat veel? 

met allemaal presentaties en workshops van bedrijven, dus zit netjes in pak hier 
voel me iig weer een beetje mens

benangelique schreef:maar elan, volgens mij heb ik jou niet eerder in het topic gezien? vertel eens iets over jezelf?
De eerste maanden van 2008 ben ik 14 kg afgevallen, geinspireerd door de weight watchers (cdrom). Ik ben 1.70 en woog 80-81 kg. Terug afgevallen naar 66 dus, en nu ben ik 68 (ik schommel altijd een beetje, en als ik 68 ben let ik weer extra op, dat is mijn bovengrens waar de alarmbelletjes weer gaan rinkelen.) Eigenlijk wil ik nog op de 64kg belanden, dat past goed bij mij en alles een beetje strakker 
maar heb mijzelf na een blaasontsteking en een lijnpoging aangeleerd veel water te drinken. Ik vond het echt vies! Maar nu vind ik het écht lekker, drink eigenlijk niet eens meer anders omdat ik drinken met smaakjes niet meer lekker vind. Met een verjaardag kun je zo mooi je gebakje eten, al die vruchtensapjes tikken toch ook aan anders
Ik drink minstens 2 maar meestal zit ik tegen de 3 liter aan. Mijn huid is ook super geworden trouwens!
Mogguh dames!Wendy15 schreef:Mijn planning:
O: 2 volkoren boterhammen met boter en kipfilet
T: Plak ontbijtkoek
L: Kippensoep en volkoren boterham met bressot en beker halfvolle melk
T: Appel en Snack a jack
D: Boerenkoolstamppot met spekjes en worst (dat gaat hard met de calorietjes)
T: Stukje chocola met noten, schaaltje chips, pakje capri sonne (was vriendin hier filmpje kijken)
Beweging: 5 uurtjes poetsen, uurtje fitness
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 2216 kcal
Het aantal grammen verzadigd vet is: 41 gr
Het aantal grammen vet is: 110 gr
Even aangepast..